نگاه

تکرار بدر و خیبر در انتخابات خانه ملت

دکتر اسدالله بادامچیان*
22 بهمن امسال تکرار بدر و خیبر بود. از میدان امام حسین تا میدان آزادی، راهپیمایی مردم با عظمت، پرشور و دشمن‌شکن، صفوف فشرده و انبوه بود و وحدت و استقامت، بیداری و بصیرت ملت ما را در لبیک یا خامنه‌ای، به جهانیان نشان داد.
استکبار و مزدورانش در منطقه به ویژه صهیونیستها نگران و خشمگین شدند و بیداران انقلاب اسلامی نشاطی تازه یافتند.
این پیروزی بر همه این راهپیمایان از کودکان خردسال تا زنان و مردان و جوانان و پیران مبارک باد.
اوج خشم ذلیلانه مستکبران و معاندان را در برنامه مسخره مزدوران آنان در 25 بهمن می‌توان مشاهده کرد. اعلام کرده بودند ساعت 3 بعد از ظهر روز 25 بهمن از پیاده‌روهای میدان امام حسین تا میدان آزادی پیاده‌روی کنند و تکه‌ای پارچه سبز ببندند و شعارشان سکوت باشد.
بیچارگان مزدور بیگانه و معدودی بازمانده از جریان فتنه سبز88 به چه ذلتی افتاده‌اند که از عبور و مرور مردم در 3 بعد از ظهر در پیاده‌روها که بطور طبیعی انجام می‌شود می‌خواهند سوء استفاده کنند.
این نیازی به اعلام نداشت بلکه می‌توانند اعلام کنند که همه روزه در همه پیاده‌روهای تهران و شهرستانها همه راه رفتن مردم به دعوت آنهاست و علیه نظام جمهوری اسلامی است به ویژه از وقتی که پیاده‌روها سنگفرش های زیبا شده‌اند!!
پیشنهاد دارم ادعا کنند که همه راه رفتن‌های در همه پیاده‌روهای جهان به دعوت آنها و حمایت پیاده‌روها از آنهاست!! و عجب ابتکاری خواهد شد این ابتکار برخاسته از نبوغ بی‌نظیر این رانده ‌شدگان از ملت!!
انشاءالله انتخابات مجلس نهم نیز به هدایت رهبر اندیشمند و شجاع و همت بلند ملت با بصیرت و آگاه ایران اسلامی تکراری دیگر از بدر و خیبر خواهد شد. مردم بیدار و با بصیرت ایران اسلامی به نقش موثر حضور با شکوه خود آگاهند و راهپیمایی 22 بهمن هم این را اثبات کرد. مطمئن هستم که انتخابات مجلس نهم نیز با حضور شایسته و گسترده مردم و رأی بالای آنها نقش دشمن‌شکنی و شادی‌آوری دوستان و خوبان عالم را ایفا خواهند کرد و مستبکران و صهیونیست ها را در تکرار بدر و خیبر به حقارت خواهد کشاند و ضربه سخت دیگری به آنان خواهند زد. بحمداله میدان رقابت انتخاباتی نیز کاملاً باز است. حدود 4هزار نفر داوطلب برای انتخاب 290 نفر نماینده یعنی در ازای هر نماینده 15 نفر نامزد انتخاباتی وجود دارد. همه سلائق و دیدگاهها و مواضع نیز حضور دارند. وزارت کشور که مجری انتخابات است در دست عناصری متدین، قوی و تجربه آموخته و مورد اطمینان است. نظارت شورای محترم نگهبان نیز مجال جابجایی رای مردم را نداده و نمی‌دهد.
البته جبهه متحد اصولگرایان فهرست اصلی اصولگرایان است و نظر دو آیت حق؛ آیت الله مهدوی و آیت الله یزدی حجت شرعی را به رأی دهندگان تمام کرده است و همه می‌توانند با خیالی آسوده تکلیف شرعی و سرنوشت‌ساز خود را در رأی به نامزد صالح یا بر مبنای مصلحت  ادا کنند.
ادامه در صفحه 4
فهرست‌های دیگری هم هست که آنها در موردی یا چند مورد احساس تکلیف شرعی می‌کنند که به آنها نمی‌توان رأی داد از بین این فهرست‌ها انتخاب نمایند.
رقابت‌ها هم آغاز شده چه رقابت سالم و چه رقابت‌های تخریبی که اتفاقاً آنها که تخریب می‌کنند خود را معرفی می‌نمایند که اهل اخلاق نیستند و به جای معرفی خودشان، لجن‌پراکنی به دیگران می‌کنند.
مهم انتخاب صحیح و از روی شناخت و رأی به افراد متدین، متعهد، قوی و صالح است که در این سی و چند سال صادقانه خدمت کرده ، لایق و کارآمد بوده و سوابق تخلفات مالی و اخلاقی و سیاسی و خطوط انحرافی و جریان فتنه را ندارند.
ترکیب هر مجلس به ویژه مجلس نهم بسیار مهم است زیرا مجلس نهم باید مشکلات جاری کشور از قبیل تورم، اشتغال، مسکن، درآمد مکفی را حل کند و مهمتر آنکه تحول ساختاری، فرهنگی، اداری و سیاسی را محقق سازد.
 به لطف خداوند و به برکت رهبری نایب امام زمان و ایستادگی و همت جوانان و تلاش همه خوبان در مجلس نهم کشور را مانند دسته گل خواهیم ساخت تا الگوی موفق برای جهان اسلام باشد. انشاءالله
* قائممقام دبیرکل و رییس ستاد انتخابات حزب موتلفه اسلامی
https://shoma-weekly.ir/vMw5fN