نگاه

تقویت فتنه گران گناه کبیره است

وقتی رهبر معظم انقلاب از فتنه به عنوان خط قرمز نظام یاد می کنند پس اگر هر مسؤولی در هر رده مسؤولیتی خلاف این عمل کند مشروعیت مسؤولیتش زیر سؤوال می رود.
حجت الاسلام محمد خرسند- روز عاشورا که از خط قرمزهای تمام شیعیان جهان است یک عده اراذل، اوباش، کمونیست غربگرا و ملی گرا به بهانه حمایت از سران فتنه و با فراخوان آنها، در خیابانهای کشوری شیعی به مقدسات این ملت که برایش جان میدهند؛ توهین کردند؛ به خیمه امام حسین (ع) حمله کردند و حرمت مسجد، قرآن، روحانی و زن با حجاب را هم نگه نداشتند.

ملت هوشیار دریافتند که بحث از اختلافات جناحی و سیاسی یا اختلاف دو رقیب انتخاباتی خارج شده است؛ بحث براندازی نظام اسلامی، مقابله با ولایت فقیه، مقابله و مبارزه با امام حسین (ع) بر روی میز دشمنان اسلام و نظام اسلامی است.

ملت ایران فتنه را خط قرمز میدانند و با آن مبارزه میکنند؛ حالا این فتنه گر هر کس که میخواهد باشد و هر سابقهای که میخواهد داشته باشد؛ به فرموده امام ملاک حال فعلی افراد است.

فتنه گران با وجود گذشت چندین سال حاضر نیستند بپذیرند اشتباه کردهاند؛ هنوز آثار ندامت در آنها به چشم نمیخورد، خودشان را طلبکار نظام اسلامی میدانند و برای نظام خط و نشان میکشند و از اوباما و نتانیاهو تبعیت کنند.

بسیاری از مشکلات کشور، فشار غرب و محدودیتهایی که در مسائل هستهای با آن مواجه شدهایم حاصل فعالیتهای خیانتکارانه فتنه گران بود که دشمنان فکر کردند یاور و پشتیبانی در نظام دارند؛ این روسیاهان و عاقبت به شرها هم فریب عوامل استکبار را خوردند و خسر الدنیا و الآخره شدند اما هنوز نمیخواهند به اشتباه خود اقرار کنند.

امروز هر گونه مسؤولیت دادن به کسانی که در فتنه بودند و توبه نکردند یک حرام شرعی و قانونی است؛ تقویت فتنه گران که مرادف با تضعیف نظام است حرام و گناهی کبیره است؛ گذشت زمان نیز خیانت فتنه گران را کمرنگ نخواهد کرد.

پیامبر (ص) به سادگی از حق شخصی خود میگذشت ولی در برابر تجاوز و تعدی به حقوق مردم و نظام اسلامی ذرهای کوتاه نمیآمد، مگر اینکه توبه کنند و سعی در جبران داشته باشند؛ امروز هم مردم از خطای آنها نمیگذرند مگر اینکه اظهار ندامت و پشیمانی کنند و در صدد جبران برآیند.
https://shoma-weekly.ir/v1ps87