نگاه

تفکر بسیج فراتر از جغرافیا

امروزه تفکر بسیجی با یاری خداوند در بسیاری از نقاط عالم به‌ ویژه در کشورهای اسلامی فتنه‌زده صادر شده و به‌ وضوح می‌بینیم تنها نیرویی که در کشورهای عراق، لبنان و یمن و... مقابل متجاوزان ایستاده و پیروزی آفریده نیروهای بسیج هستند.
حجت الاسلام محمد خرسند- حضرت امام خمینی(ره) حدود ۲۰ روز پس از تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ فرمان تشکیل بسیج مستضعفان را بهمنظور صیانت از انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی صادر کردند. بنا بهفرمان حضرت امام راحل، بسیج برای ایفای یک رسالت جهانی به منظور عرضه انقلاب اسلامی بدون در نظر گرفتن مرز جغرافیایی تشکیل شد.

امروزه تفکر بسیجی با یاری خداوند در بسیاری از نقاط عالم به ویژه در کشورهای اسلامی فتنهزده صادر شده و به وضوح میبینیم تنها نیرویی که در کشورهای عراق، لبنان و یمن و... مقابل متجاوزان ایستاده و پیروزی آفریده نیروهای بسیج هستند.

ایمان به خدا و استکبارستیزی از شاخصههای مهم تفکر بسیجی است و بسیج به عنوان یک تفکر و شبکه تربیتی و مدرسه عشق و دانشگاه حد و مرز جغرافیایی ندارد. بسیج نه تنها برای انقلاب اسلامی بلکه برای تمام دنیا نیرو تربیت میکند که این امر حاکی از جایگاه رفیع تفکر بسیجی است. امروزه دشمنان با راهاندازی شبکههای فاسد ماهوارهای درصدد نابودی اعتقادات جوانان بوده بنابراین مبارزه با این پدیده نیاز به تفکر بسیجی دارد که تمام مردم اجازه ندهند شیطان در خانههایشان لانه کند.

برگزاری یادوارههای شهدا، اعزام دانشآموزان و دانشجویان به مناطق عملیاتی با عنوان راهیان نور، بسیج سازندگی در راستای خدمترسانی به مناطق محروم و محرومیتزدایی، اقتصاد مقاومتی و آمادگی رزمی و جهاد نظامی از اقدامات خوب بسیج در سالهای اخیر بوده است.

امروزه به برکت بسیج، نظام اسلامی شکستناپذیر بوده و کشور از امنیت بالایی برخوردار است. بسیج مدافع نظام و ولایتمدار بوده و به هیچ جناح و مسائل سیاسی وابسته نیست بنابراین اگر کسی در راستای تضعیف بسیج سخنی بگوید خیانت به کشور و نظام کرده است.

مشکلات اقتصادی کشور فقط با نسخه بومی و تکیه به درون و با اقتصاد مقاومتی قابل حل است، تصریح این تفکر که چنانچه توافقی صورت گیرد تمام مشکلات کشور در یک شب حل میشود فکری باطل است. ملت ایران زیر بار حرف زور نمیرود و به کسی باج نمیدهد بنابراین باید جوری مذاکره صورت گیرد که دشمن فکر نکند که ما به این مذاکره نیازمندیم.

https://shoma-weekly.ir/462Xz1