نگاه

تفاوت مصر با یمن

انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام(ره) و امامت فعلی موجب این بیداری و قیام ها شده است،لذا آنچه را با عنوان اسلام هراسی و ایران هراسی در دنیای سیاست و قدرت امروز می بینید نشانه همین بحران از یکسو و قدرت یابی نهضت های اسلامی و انسانی در کشور های جهان است . که نتیجه آن کشتار وحشیانه در نیجریه،میانمار و یمن و سوریه و سایر کشورهاست که حاصلش رسوایی غربی ها و بیداری بیشتر ملت ها که با همه سختی ها ، و رنج ها ولی در نهایت به ضرر فراعنه و بنفع ملت هاست.
دکتر اسدالله بادامچیان – امروز جهان دچار بحران های متعدد اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی و سیاسی است.

آمریکا و اروپا،و کشورهای متعدد گوناگون گرفتار مشکلات و بحران ها هستند.

بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی، و بیداری انسانی در سایر کشورها ،مستکبران و آنان که محور حق و عدالت را ندارند دچار سیاست های وحشتناکی کرده که غلط بودن آنها آشکار شده است . و اکنون سران جهان نمی دانند چه بکنند.

داعش و طالبان و القاعده و امثال آنها همه ساخته آمریکایی ها و صهیونیسم جهانی هستند که تصور می کردند آنها علیه اسلام ناب نبوی و علوی خواهند بود و مسلمانان بپاخاسته را سرکوب می کنند.اما امروز آنچنان گرفتار شده اند که نمونه بارز آنرا در سازمان ملل و در سوریه و یمن و لبنان بخوبی می بینند .

از یک طرف علیه تروریست های داعش و امثال آنها میخواهند اقدام کنند، و قطعنامه تصویب می کنند و از طرف دیگر آنها را تقویت می کنند، و کشورهای وابسته را به کمک آنها میفرستند و قطعنامه صلح می دهند و باز بجایی نمیرسند. چرا؟

چون غرب امروز گرفتار عواقب استعمار 2 قرن گذشته و در پی حفظ سلطه جهانخوارانه بر جهان و مقابله با بیداری اسلامی و انسانی جهانی است.

که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام(ره) و امامت فعلی موجب این بیداری و قیام ها شده است،لذا آنچه را با عنوان اسلام هراسی و ایران هراسی در دنیای سیاست و قدرت امروز می بینید نشانه همین بحران از یکسو و قدرت یابی نهضت های اسلامی و انسانی در کشور های جهان است . که نتیجه آن کشتار وحشیانه در نیجریه،میانمار و یمن و سوریه و سایر کشورهاست که حاصلش رسوایی غربی ها و بیداری بیشتر ملت ها که با همه سختی ها ، و رنج ها ولی در نهایت به ضرر فراعنه و بنفع ملت هاست.

آنچه ملت ما و سایر ملت ها وظیفه دارند اینست که از مظلومان دفاع کنند . طرح های بیگانگان و دشمنان اسلام را درباره ایران و سیاست نفوذ استکباری و سیاست غربی ها در حمایت از سازشکاران و روی کار آوردن عناصر غیر انقلابی و لیبرال در ایران و سایر کشورهای بپاخاسته است را بشناسند و مراقب باشند.

همانطور که در مصر و تونس و امثال آنها متوجه نبودند و دچار این مصائب شده اند، و همانطور که در یمن متوجه هستند و با اقتدار پیش میروند.

https://shoma-weekly.ir/NLgbgc