نگاه

تحقق پیروزی با حضور حداکثری مردم

*میثم زرندی
"هرچه پای صندوق‌های رای شلوغ‌تر باشد، گسترش شرکت مردم بیشتر باشد، اعتبار کشور بالاتر می‌رود و صفوف مشارکت مردم می‌تواند آینده کشور را تامین و تضمین کند. " این مطلب بخش مهمی از سخنان رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه گذشته بود که نشان می دهد معظم له تاکید بسیاری بر مساله حضور حداکثری مردم در انتخابات را دارند.
دشمنان پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و ایجاد فتنه در کشور در سال 88 تمام سعی خود را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و به حاشیه بردن حضور حداکثری مردم که بالاترین میزان مشارکت در سطح جهان بود را انجام دادند اما آنچه نصیب آنها شد شکستی دیگر در مقابله با ملت ایران بود.
انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند ماه برگزار خواهد شد، این انتخابات از جهات مختلفی حائز اهمیت است. اولا اولین انتخابات پس از فتنه سال 88 بوده و دشمن می خواهد شکست خود را در آن انتخابات جبران کند و در این راه طراحی کرده که یا حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای رخ ندهد و یا اگر درصد مشارکت مردم بالا بود، مدل اغتشاشات خیابانی سال 88 را دوباره در کشور پیاده کند.به همین دلیل مقام معظم رهبری نیز تاکید فرمودند که " آن‌ها که رای نمی‌آورند نیز مراقب باشند کلاهی که بر سر رای نیاوردگان در سال 88 رفت، بر سر آن‌ها نرود. "
نکته بسیار مهمی که برای هر شخص، گروه و حزب و جبهه ای باید در راس امورشان قرار گیرد حضور حداکثری و   پُر شور مردم پای صندوق های رای است.
حضور مردم در واقع باطل کننده تمامی فتنه هایی است که دشمن تلاش دارد برای از بین بردن انقلاب اسلامی به کار گیرد ، دشمنان این روزها تلاش دارند مردم را نسبت به نظام خود بدبین کنند و ناامیدی را در دل ملت متدین ایران اسلامی بکارند اما مطمئنا مردم با حضور آگاهانه و با بصیرت خود و تاسی از ولی امر مسلمین با آرای خود هر گونه خطری را از انقلاب دفع خواهند کرد و با حضور حداکثری پیروزی دیگری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان خواهند آورد.
امیدواریم انتخابات پیش رو انتخاباتی پرشور و مایوس کننده دشمن باشد و مجلس آینده ادامه دهنده راه امام خمینی(ره)  و شهدای گرانقدر، همچنین مطالبات ولی‌امر مسلمین را پیگیری کند.
*معاون تبلیغات و روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی استان تهران


https://shoma-weekly.ir/o4R9om