پیام شما

تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

345...0912- چرا آن زمانی که بحث بنزین داخلی بدون هیچگونه آزمایشی گفته میشد سرطان زا است جناب آقای زنگنه وآقای مسجدجامعی و خانم ابتکار سخنرانی میکردند اما حالا که دروغ آنها رو شده و ضرر چند میلیاردی به کشور زدهاند ازهیچکدام هیچ خبری نیست؟ جا دارد قوه قضائیه وارد شود تا سیه روی شود هر که در او غش باشد وحیدی ازگرمسار

018...0911- دکتر روحانی تو رو بخدا سوگند به فریاد ۳۰۰ هزار خانواده چایکار گیلان برس نود در صد چای، چایکاری وصنعت چای رانابود کردند! ده درصد باقی مانده هم نابود میشود! ما چایکاران مگه غیرخدا کسی نداریم؟ شما رو به ارواح شهدا سوگند لطفااین خوندل مارا چاپ کنید.

374...0913- غدیر «کربلای عوام» بود و «کربلا غدیر خواص»، در غدیر با آنکه بیعت گرفته شد جفا شد، ولی در کربلا با اینکه بیعت برداشته شد، وفا شد.

883...0911- آیا جان مایهها (شهدا) برای مایههای دون (عافیت طلبان زراندوز) نردبان مقام خواهدشد؟ نه نه هرگز، زیرا همانطوری که کربلا با پیام رسانی زینب (س) جاودانه شد، جمهوری اسلامی ایران نیز با پیام رسانی بسیجیان با بصیرت بر سر آرمانهای شهدا باقی میماند.

775...0901- در کجای دنیا شما سراغ دارید دولت پول بدهد که علیه خودش دروغ بگوید و دنبال براندازی باشد که درایران وزارت ارشاد به روزنامههای یارانه بیشترمی دهد که حرفهای دشمنان نظام مظلوم را پوشش میدهند و در فتنهها در خط مقدم برعلیه نظام تیترمیزنند

594...0912- مصاحبه روزنامه اعتماد واقعا بد بود. ایشون برای دفاع از خودش مرحوم عسکراولادی رو ضایع کرد.

بخشی از نظرات در پایگاه اینترنتی:

قرار بود برای مسابقه سوگواره عکس عاشورایی گواهی شرکت بدهید. اگر میدانید فرستادن گواهیها مشکل است و هزینه در بر دارد میتونید حداقل ایمیلشان کنید.

شما: نظرتان به واحد جوانان منعکس خواهد گردید.

مطلب راههای سیر و سلوک از منظر آیتالله بهجت خوب بود. در واویلای بحران اخلاق از این مطالب بیشتر کار کنید.

از زمانی که کتاب پرونده مسکوت را در دست گرفتم تا تمام شد؛ دو روز کتاب را زمین نگذاشتم. به نویسندگان آن باید خدا قوت گفت که درباره مشکلات شهید لاجوردی در اجرای عدالت بصیرت افزایی کردند. چرا آن را در نشریه معرفی نمیکنید؟

https://shoma-weekly.ir/Rc9Lle