ادب و هنر

تا جشنواره

داوران بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر

به گزارش خبرنگار «شما»، محمد حیدری دبیر جشنواره در احکامی ابوالحسن داوودی، محمد داوودی، مجتبی راعی، سید جمال ساداتیان، منوچهر شاهسواری مهدی فخیم زاده و نیکی کریمی را به عنوان هیئت داوران بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر معرفی کرد.

جشنواره داستان انقلاب

۲۶ اثر در بخشهای رمان و داستان کوتاه نوجوان و ۳۰ اثر در بخش بزرگسال این دوره از جشنواره داستان انقلاب به مرحله نهایی داوری راه پیدا کردند. گفتنی است، حسین فتاحی، محسن پرویز و منیژه آرمین به عنوان داوران بخش بزرگسال و یوسف قوجق، نرگس آبیار و اصغر عزتی پاک به عنوان داوران بخش نوجوان در این جشنواره دارند.

شروع به کار رادیو انقلاب

همزمان با فرا رسیدن بهمن ماه و در آستانه سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه مبارک فجر، رادیو انقلاب با هدف پاسداشت ارزشهای انقلاب اسلامی وپوشش رویدادهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از اول بهمن به صورت
24 ساعته روی موج اف
ام ردیف 95. 5مگاهرتز فعالیتش را آغاز کرد.

داوران بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر

به گزارش خبرنگار «شما»، محمد حیدری دبیر جشنواره در احکامی حبیب احمدزاده، حمید فرخ نژاد، مهدی کرم پور، مهتاب کرامتی و سامان مقدم را به عنوان هیئت داوران بخش نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر معرفی کرد.

آغاز به کار جشنواره سرودها و آواهای انقلابی

مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس؛ از برگزاری جشنواره سرود در شیراز خبر داد و گفت: جشنواره سراسری سرودهای حماسی و آواهای انقلابی بسیج با عنوان« ترنم بیداری» با حضور گروههای سرود از سراسر کشور در روزهای سوم تا هفتم بهمنماه در شیراز برگزار میشود.

https://shoma-weekly.ir/pzjJ93