پیام شما

تابستان می آید و بد حجابی رونق میگیرد

759...0912- مصاحبه خانم خزعلی را خواندم. این یک سنت شده که هرکسی که میخواهد خودش را از در گیر شدن با معضل بیحجابی خلاص کند شعار میدهد که برخورد با بدحجابی کاری فرهنگی است و تا بحال هم کسی پیدا نشده که به این عقلا بگوید که خوب بیاییدکار فرهنگی کنید و بیلان کارهای فرهنگیتان را در خصوص حجاب وعفاف بگویید ونتایج آن را هم به مردم نشان دهید.

این یک درد است برای مردم و ننگ است برای مسئولین که در یک مملکت اسلامی که ادعای مملکت امام زمان را یدک میکشد نمیتوان موضوع حجاب را به اندازاه بستن کمر بند ایمنی در خودروها نهادینه نمود.

345...0912- پیشنهاد میکنم وزارت ارشاد رفع توقیف روزنامه رستاخیز شاه هنشاهی راهم در دستور کار داشته باشد، چون ماهنامه ایران فردا و نشریه زنان امروز و...‌‌ همان هدفی را دنبال میکنند که روزنامه رستاخیز میکرد. خدا عاقبت مردم بخیرنماید. وحیدی از گرمسار

094...0912- صد باغ گل و گلاب دارد شعبان // صد شعبه عشق ناب دارد شعبان // از مهدی و سجادو ابوالفضل و حسین //یک ماه و سه آفتاب دارد شعبان //حلول ماه شعبان المعظم بر شما وخوانندگان شما مبارک باد. [مطهر]

883...0914- دولت یازدهم از اعتدال تفکراتی اصلاحاتیان و کارگزارانیها حاصل شد. اکنون نوبت اصولگرایان است تا با دامن نزدن به اختلافات و نرفتن در دام فتنه گرایان، وحدت و انسجام را سرلوحه عملیات انتخاباتی آینده قرار دهند.

240...0911- خیابان شهید سید حسن یگانه و خیابان آزادهای که ۱۱سال درعراق زندانی بود (حاج رضاکریمی). دربرزهندان شفت فومن هنوزخاکی هست!

597...0911- با توجه به اینکه تا کنون هیچگونه عکس العملی از ناحیه نمایندگان گیلان در مورد مدیران جدید استان، علی الخصوص ارشاد شاهد نبودیم، از این پس هیچگونه تعهدی در قبال آنان نداریم و به عنوان موکل از آنان میخواهیم پاسخگوی این سکوت ضد ارزشی خود باشند.

741...0915- از اینکه یاد مرحوم میلانی را در چهلمین سالگردش زنده نگه داشتید، متشکرم. اختصاص ویژه نامه روزنامه الکترونیکتان هم ایده خوبی بود.

660...0915- انتخابات مجلس شورا و مجلس خبرگان باید در خرداد ۱۳۹۴ برگزار گردد، اگر فاصله هر انتخابات در ایران دقیقا دو سال باشد یک فاصله منطقی است.

278...0936- وزیر آموزش و پرورش گفته میزان ساعت حقالتدریس فرهنگیان ۱۰ درصد کم میشود. بعضی ادارات دیگر بدون انجام کاری به همه کارمندان خود ۱۲۰ ساعت در ماه اضافه کاری میدهند حالا گیر وزیر اینجاست که چندرغازی که از طریق اضافه تدریس عاید برخی از همکاران (کمتر از ۵ درصد) میشود قطع شود. این اقدامات خسته نباشید دارد.

https://shoma-weekly.ir/DzyVLD