نگاه

بیشترین انتظار تغییر تیم اقتصادی دولت دوازدهم است

لاسجردی درباره تغییرات کابینه معتقد است که این تغییرات قاعدتا باید بیشتر در تیم اقتصادی رئیس‌جمهوری دیده شود؛ زیرا هم تاکیدات مقام معظم رهبری متمرکز بر مباحث اقتصادی است و هم جامعه انتظار تغییرات بیشتری را در سطح معیشت خود از دولت منتخب خواهد داشت.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با «شهروند» گفت: با توجه به حمایتهای جدی اصلاحطلبان در این دوره از انتخابات از حسن روحانی به نظر میرسد این انتظار هم وجود دارد که رئیس دولت دوازدهم اقبال بیشتری به اصلاحطلبان در تشکیل کابینه داشته باشد.

حسن لاسجردی افزود: البته نزدیکی روحانی به جریان اصلاحات با احتیاط بیشتری انجام خواهد گرفت؛ یعنی تا آنجا که بتواند چهرههای میانهروتر جریان اصلاحات را به کابینه وارد میکند. چهرههایی که نتوان آنها را به افراطگری متهم کرد و انگ افراط به آنها نچسبد.

وی درباره وضع اصولگرایان در دولت دوازدهم نیز معتقد است که اصولگرایان از روحانی انتظار ندارند که شرکت سهامی باز کند اما استفاده از نیروهای معتدل و میانهرو دو جناح خواسته معقولی به نظر میرسد.

لاسجردی درباره تغییرات کابینه معتقد است که این تغییرات قاعدتا باید بیشتر در تیم اقتصادی رئیسجمهوری دیده شود؛ زیرا هم تاکیدات مقام معظم رهبری متمرکز بر مباحث اقتصادی است و هم جامعه انتظار تغییرات بیشتری را در سطح معیشت خود از دولت منتخب خواهد داشت.

https://shoma-weekly.ir/A2nM8V