پیام شما

«به من چه» و «به تو چه»

363...0910سلام، در این وانفسای «به من چه» و «به تو چه» بدحجابی به بیحجابی و برهنگی تبدیل میشود و همه سر در زیربرف، خود را به بیخیالی زدهاند!

177...0935باتوجه به اینکه جوانان ما موفق به فناوری انرژی خورشیدی شدهاند، چرا شهرداری تهران بهعنوان نمونه در میدان امام حسین علیه السلام که بستر مناسبی برای استفاده از این انرژی پاک رادارد، اقدامی نمیکند؟

744...0911متأسفانه مدتی است روزنامههای زنجیرهای به شخصیتی که جزو سابقون انقلاب است یعنی حاج آقاشجونی بزرگ جفا می کنند. باید از آنها پرسید این معنی آزادی بیان است؟

983...0912در اخبار آمده که حدود ۷۰ نفر از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی طرح تفکیک برخی از وزارتخانهها را به هیأت رئیسه پیشنهاد دادهاند. آنچه که برای مردم جای بسی تعجب و سؤال دارد این است که کوچک کردن دولت تا سقف هفده وزارتخانه قانون برنامه است و مجلس هشتم با تأکید بر همین قانون به چالش با دولت پرداخت و ایشان را مجبور به ادغام وزارتخانههای همسنخ نمود. امروز چه ضرورتی مافوق قانون برنامه پیش آمده که دوستان نماینده که بعضاً خودشان در مجلس قبل حاضر، داخل و ناظر به مباحث بودهاند تن به این بیبرنامگی و روزمرگی دادهاند؟

150...0912سلام آرش هستم؛ یکی از مسئولین ورزشی. به خاطر شغلم بیشتر روزنامههای ورزشی و صفحات ورزشی روزنامهها را مطالعه میکنم، تبریک میگویم که صفحه ورزشی نشریه شما در حالی که انتقاد میکند راهگشا نیز هست.

025...0915باسلام وعرض تبریک، درحکومت اسلامی منتخب مردم مطیع اوامر ولی فقیه و خدمتگزار ملت است و به هیچ گروه وجریانی وابستگی، دین و تعهدی ندارد.

592...0914این اشتباه بزرگی بود که اصولگرایان با یک شخص خاص به میدان نیامدند و بعضی کاندیداهای ریاست جمهوری با اینکه گفتند پایبند به نظر جامعتین هستند، بر قولشان نایستادند.

807...0912 آمریکا ۲۹۰ انسان را که ۶۶ کودک در میانشان بود، ۱۲تیر۶۷ بر فراز آبهای خلیج فارس قربانی کرد. چرا از یاد این شهدا در اثبات حقانیت خود و نیز بر ملا کردن چهره واقعی آمریکا کمک نمی گیریم؟

912...0912آفرین بر متن زیبا و شکیل یادداشت تکمیل حماسه سیاسی با حماسه فوتبال. ان شاء الله که پیروز میشویم.

212...0913 دیدید روحانی در پاسخ به اصلاح طلبها چی گفت؟ گفت من از امروز رییس جمهور همه مردم هستم نه یک جناح خاص. احسنت به درایتش.

526...0912موتلفه اسلامی شایسته است با مطالعه علمی و تخصصی اهداف حزبی خود را طی دوره چهار ساله آتی تبیین کند تا با حاشیه هاى تحریک کننده و ایجاد حساسیت هاى عام در تلاطم هاى ایجادى توسط افراطیون و باندهاى قدرت و ذینفوذ که معمولاً از ابزارهاى ارزشی و دینی براى تحریک جامعه متدین سود میبرند تا کفر خود را ایمان نشان دهند، وجه المصالحه خواستههاى آنان قرار نگیرند.

https://shoma-weekly.ir/XbJIz2