نگاه

به فکر مجلس شورای اسلامی باشید

اکنون که در آستانه دو انتخابات بزرگ مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی هستیم بر همگان لازم است با حضور گسترده خود به لیست افراد اصلح رأی دهیم.
فضل الله فخر- در ماههای اول انقلاب که امام به قم تشریف برده بودند و کشور توسط دولت موقت اداره میشد در یکی از جلسات مؤتلفه اسلامی بحثی مطرح شد که بعضی از وزرای دولت موقت صلاحیت و شایستگی لازم را ندارند و خوب است این موضوع خدمت امام عرضه شود. لذا سه نفر مأموریت یافتند که خدمت حضرت امام برسند و موضوع را به طور خصوصی به عرض امام برسانند.

سه نفر مشخص شدند: 1- شهید حاج صادق اسلامی 2- مرحوم حاج سعید امانی 3- و بنده.

وقت گرفتیم و در قم خدمت امام رسیدیم و پس از ادای احترام و دست بوسی با اجازه امام آقای حاج سعید امانی شروع به صحبت کردند و اشکالات وزرا را مطرح نمودند.

حضرت امام مطالب را گوش کردند و سرانجام فرمودند فعلا صلاح نیست کسی را عوض کنیم. آقای حاج صادق اسلامی عرض کردند صلاح و مصلحت دست شماست ولی ما جهت اطلاع خدمت شما رسیدیم. امام فرمودند: من بیش از شما اطلاع دارم من مطلبی را میدانم که شما نمیدانید ولی اینها موقت هستند شما بروید به فکر مجلس شورای اسلامی باشید اینها موقت هستند و میروند و دولت واقعی دولتی خواهد بود که مجلس تعیین کند. بروید به فکر انتخابات مجلس شورای اسلامی باشید.

قابل ذکر است که هنوز چند انتخابات دیگر قبل از انتخابات مجلس در پیش داشتیم ولی امام به آنها اشارهای نفرمودند و تأکید کردند بروید برای مجلس شورای اسلامی فکر کنید.

و بقول امام [مجلس در رأس امور است]

بنابر این اکنون که در آستانه دو انتخابات بزرگ مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی هستیم بر همگان لازم است با حضور گسترده خود به لیست افراد اصلح رأی دهیم.

https://shoma-weekly.ir/b8jloh