نگاه

به جرم روحانی بودن

با اینکه مسئول عقیدتی لشکر پنج نصر خراسان بود، خودش را هیچ‌وقت از رزمندگان جدا نکرد، وسط معرکه جنگ، هم روحانی بود و هم رزمنده که سلاح می‌گرفت و می‌جنگید
سیدپیمان عبدمنافی- روحانی شهید سیدمحمدطاهر طاهری، مسئول تبلیغات لشکر 5 نصر خراسان  و یکی از عارفان تقوای عملی بود. در گیرو دار عملیات سیدمحمد، جعبههای مهمات را حمل میکرد، جوری که هیچکس جرأت سربلند کردن را نداشت، با قامت بلندش میدوید، بچهها میگفتند سید مراقب باش، میگفت: هرجا که نوبت آدم برسد، فرقی ندارد. تو سنگر باشی، یا وسط آسمان، هرجا که خمپاره و گلوله نصیب انسان باشد، همانجا میرسد.

با اینکه مسئول عقیدتی لشکر پنج نصر خراسان بود، خودش را هیچ‌وقت از رزمندگان جدا نکرد، وسط معرکه جنگ، هم روحانی بود و هم رزمنده که سلاح می‌گرفت و می‌جنگید؛ سادگی، اخلاص و تقوا. این اخلاص او را به معراج کشاند. در عملیات خیبر آقا سیدمحمد طاهر توسط نیروهای عراقی اسیر می‌شود، وقتی متوجه می‌شوند که ایشان روحانی هستند از چند قدمی به او گلوله می‌زنند و سپس با تانک از روی هر دوپایش می‌گذرند و عاقبت پیکرش را ناجوانمردانه به آتش می‌کشند. شهید آقا سیدمحمد طاهر طاهری سال‌ها مفقودالاثر بود.


https://shoma-weekly.ir/2YmVON