نگاه

بن بست استکبار

نبرد همه جانبه نظام سلطه به سرکردگی آمریکا در عرصه‌های مختلف پایانی ندارد و هر روز به شکلی و به گونه ای با اسلام و مسلمین در جنگ و ستیزه‌جویی است.
محمد علی تابعی- نبرد همه جانبه نظام سلطه به سرکردگی آمریکا در عرصه‌های مختلف پایانی ندارد و هر روز به شکلی و به گونه ای با اسلام و مسلمین در جنگ و ستیزه‌جویی است. طبیعی است که در این میدان مردم آمریکا یا هر کشور دیگری دارای چنین روحیه و دشمنی با سایر همنوعان خود و از آن جمله ادیان الهی نباشند. اما سردمدارانی که بنای حاکمیت و مدیریت خود در جریان را بر تحقیر دیگر انسانها بنیان نهاده‌اند بدون شک هر روز به دنبال حرکتی جدید علیه مسلمانان می‌باشند اما غافل از آنکه حرکت و احترام انبیاءالهی در همه کتب مقدس آمده است. همانگونه که اگر کسی نسبت به پیامبر اسلام اهانت کند مهدورالدم است به هر یک از سایر انبیاء الهی مانند حضرت ابراهیم، موسی، عیسی و... (علیه السلام) اهانت و توهین کند چنین سرنوشتی برای او رقم خواهد خورد اما اینکه چرا استکبار جهانی هر از چند گاهی نسبت به شخص پیامبر اعظم(ص) که عصاره و خلاصه همه انبیاء الهی و خاتم پیامبر است این همه کینه‌توزی از خود نشان می‌دهد که اولین آن کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی و درادامه، کاریکاتور و قرآن‌سوزی و دهها اقدام دیگر و اقدام اخیر هم ساخت و اکران فیلم اهانت آمیز توسط یک صهیونیست تبعه آمریکا و با سرمایه‌گذاری تعدادی از سرمایه‌داران یهودی صهیونیست ساخته شده است. همه مبین رشد و گرایش به اسلام و ایده و آرمان حکومت جهانی مسلمانان است.
وقتی سالانه دهها نفر در کشورهای غربی به اسلام ایمان می‌آورند، وقتی حجاب به عنوان یک پوشش برتر حتی در بین غیر مسلمانان شناخته می‌شود، وقتی اسلام به عنوان امن‌ترین نهاد اجتماعی رخ می‌نمایاند، وقتی مساجد در کشورهای عربی طی دو دهه نزدیک به صد برابر افزایش داشته است و وقتی اسلام بار دیگر در کشورهای اسلامی عامل بیداری مسلمینشده و دست نشاندگان آمریکای جهانخوار و صهیونیسم غاصب همچون قذافی و حسنی مبارک و غیره را از اریکه قدرت به زیر می‌کشند و آمریکا در منطقه به نازل‌ترین شرایط از نظر پایگاه مردمی در دهه‌های اخیر در منطقه می‌رسد، باید سرسپردگانی را مأمور کند تا علیه پیامبر اعظم(ص) فیلم بسازند تا چند صباحی بتوانند جامعه جهانی را از فطرت خود آگاه‌شان که در حال بیداری است دور نمایند. غافل از اینکه اینگونه اقدامات نه تنها باعث دوری مسلمین و جهانیان از اسلام و شخص پیامبر(ص) نمی‌شود بلکه جامعه جهانی بیدارتر شده و زیبائی‌های پیامبر که الگوی خداوند برای هدایت انسانهاست جاذبه بیشتری پیدا می‌کند و از همه مهمتر عامل وحدت و انسجام مسلمین در سراسر دنیای اسلام شده و مسلمانان هوشیارتر و بیدارتر از گذشته متوجه نقشه‌ها و دسیسه‌های پشت پرده آمریکا می‌شوند که نمونه بارز آن شرایطی است که پس از ساختن این فیلم موهن در دنیای اسلام و بویژه کشور اسلامی و انقلابی ما ایران شاهد هستیم. در واقع این بن‌بست آمریکاست که هر راهی را که برای خصومت با اسلام و انقلاب اسلامی انتخاب می‌کند جز سردرگمی و انزوای بین‌المللی نتیجه‌ دیگری در برنخواهد داشت.
* دبیر استان خراسان جنوبی حزب موتلفه اسلامی




https://shoma-weekly.ir/Tk2xo5