پیام شما

برجام، اسب تروای غرب؟!

352 ... 0914 ولایتمداران باید مراقب باشند که در خط بمانند. اگر در جمل می بودیم و امام مان را می دیدیم که با زبیر به احتجاج نشسته است، چه می گفتیم؟

628 ... 0912 این شیرین عبادی و محمد نوری زاد و علیرضا نوری زاده و مسیح علی نژاد و کلا بی بی سی و اون شیرازی و برخی دیگر چطور پس از فاجعه غم بار و سنگین منا در دفاع از حقوق بشر این 464 ایرانی و کلا 5000+ کشته آن هیچ بیانیه، کمپین، تجمع و یا حرفی نزدند که بگنجد!!

906 ... 0912 برجام، اسب تروای غرب است، که عده ای به خیال غنیمت می خواهند آن را وارد قلعه نفوذ ناپذیر انقلاب اسلامی کنند...

248 ... 0914 لطفا بررسی کنید این مطالب توهین آمیزی که به اسم پزشکیان در شبکه های اجتماعی منتشر می شود، راست است یا نه؟ اگر راست باشد پزشکیان بهتر است فکر نامزدی از تبریز را از سر خارج کند.

195 ... 0935 شرایط عضوشدن در حزب مؤتلفه را میفرمایید و آیا عضوگیری میکند؟

شما: بله؛ لطفا به دفتر حزب در شهر خود مراجعه فرمایید و یا با شماره 88822923 الی 5 معاونت سازماندهی جهت راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

از پیامهای شما در پایگاه اطلاع رسانی:

* من معتقدم اگر بتوانند که اوضاع را سامان دهند یقینا این کار را خواهند کرد، ولی مشکل اینجاست که ژنرالها کار از دستشان در رفته و راه حلی به جز ساختن با کدخدا نداشتند الان هم که ساخته اند دنبال مفر میگردند تا مشکلات را به گردن آن اتفاق بیندازند

* فکر کنم، بازار بورس در حال انفجار باشد و دولت دنبال یک اتفاق داخلی یا خارجی برای جمع کردن موضوع و انداختن تقصیرها بر گردن آن اتفاق است. عملکرد اقتصادی دولت علیرغم توافق با کدخدا بسیار نازل بوده و به شدت به دنبال افزایش قیمتها در حوزههای مختلف و ایجاد شوک اقتصادی جهت برداشتن یارانههاست. افزایش قیمت دلار و فروپاشی بورس محتمل ترین اتفاقات اقتصادی ماههای آینده است.

https://shoma-weekly.ir/8FHzyf