نگاه

برای بار دوم آمریکا را عصبانی کنیم

حضور گسترده در انتخابات ولو کسانی اشکالات و اعتراضاتی داشته باشند موجب پیروزی نظام در برابر دشمنان اسلام وایران است. در تحولات جهانی و منطقه‌ای و در رفع تحریم‌ها و مشکلات اثر مستقیم دارد. طبیعی است که آمریکاو استکبار و دشمنان بکوشند که انتخابات 24 خرداد را کمرنگ کنند و همه باید آب به آسیاب دشمنان نریزیم ولو با هم در داخل اختلاف داشته باشیم. امید آنکه ملت ما یکبار دیگر در حماسه‌ای عظیم با حضور گسترده در روز رأی‌گیری، پیام شهید بهشتی را به استکبار آمریکایی تکرار کند که از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

دکتر اسدالله بادامچیان
وزیر خارجه آمریکا، از اعلام نتایج ثبت نام انتخابات در ایران بهشدت عصبانی بود تا آنجا که نتوانست خشم خود را در پوشش دیپلماسی مخفی نماید و به طرز مسخرهای اعلام کرد که انتخابات ایران را انتخابات آزاد نمیداند!

رادیو بی بی سی و صدای آمریکا نیز از شدت عصبانیت کنترل خود را از دست دادهاند و هر آنچه از آتش خشم نهانی آنها بر میآید به بیان میآورند.

چرا آنها این همه عصبانی شدهاند؟

زیرا در موقعیت خاص گذر جهانی و بیداری اسلامی منطقهای و تأثیرگذاری مهم ایران اسلامی انتخاباتی که در پیش داریم مهمترین رویداد اثرگذار است.

بحمدالله دراین دوره اولیه قبل از ثبت نام همه گروهها و جریانها و سلایق مختلف در تبلیغات خود حضور یافتند.نشریات و پایگاههای خبری هر یک از سلایق آنچه میخواستند گفتند و منتشر کردند.در ثبت نام نیز همه سلیقه‌‍‌ها ثبت نام کردند.

حتی جریان انحراف نیز نامزد اصلی خود را ثبت نام کرد.البته مشخص شد که فتنهگران 88 هیچ جایگاهی ندارند. اصلاحطلبان نیز نتوانستند چهرهای و حرفی برای گفتن ارائه کنند. چهرههای افراطی و تندرو نیز چندان جایگاهی نداشتند. حضور آیت الله هاشمی به شور انتخاباتی افزود.شورای نگهبان به مسئولیت خود عمل کرد. رد صلاحیت آقای مشایی، همزمان با عدم تأیید آیت الله هاشمی به علت عدم احراز توانایی جسمی، دهان فتنهجویان ومنحرفین را بست.رفتار صحیح و با متانت آیت الله هاشمی و بیانیه حکیمانه وی، جلوی سوء استفادهها را گرفت و الحق این دومین امتحان آیت الله هاشمی رفسنجانی در چند سال اخیر است که وی موفق بیرون میآید.اول امتحان الهی، ریاست مجلس خبرگان بود که با آیت الله مهدویکنی هر دو نمونهای از اخلاق اسلامی راارائه دادند و دوم همین امتحان دراین انتخابات که موجب تقدیر و تشکر است.

دولتیها هم تمکین کردند و اعتراض را داشتند که البته حق طبیعی است ولی آنها هم بهانهای برای سوءاستفاده به دشمنان ندادند و خشم شدید جان کری و صداهای بیگانه بدون علت نیست.

***

اکنون باید یکبار دیگر آمریکا و انگلیس و استکبار جهانی و صهیونیستها را بهشدت عصبانی کنیم و آن حضور حماسهای در انتخابات 24 خرداد است.در بین 8 نامزد احزار صلاحیت شده همه نوع سلیقه وجود دارد؛ از اصلاحطلبان معتدل تا اصولگرایان اعتدالی انقلابی لذا هر سلیقهای میتواند به نامزد مقبول خود رأی دهد.

حضور گسترده در انتخابات ولو کسانی اشکالات و اعتراضاتی داشته باشند موجب پیروزی نظام در برابر دشمنان اسلام وایران است. در تحولات جهانی و منطقهای و در رفع تحریمها و مشکلات اثر مستقیم دارد. طبیعی است که آمریکاو استکبار و دشمنان بکوشند که انتخابات 24 خرداد را کمرنگ کنند و همه باید آب به آسیاب دشمنان نریزیم ولو با هم در داخل اختلاف داشته باشیم. امید آنکه ملت ما یکبار دیگر در حماسهای عظیم با حضور گسترده در روز رأیگیری، پیام شهید بهشتی را به استکبار آمریکایی تکرار کند که از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

https://shoma-weekly.ir/XfK0eS