نگاه

باطن صهیونیستی آل سعود

آل سعود به نیابت از آمریکا و اسرائیل آن‌چنان جنایتی انجام دادند که در تاریخ کعبه کم سابقه بوده است و خادم‌الحرمین، خادم‌ظالمین آمریکا و اسرائیل را که درکمون خود داشتند ظاهر ساختند و شقاوت خود را به منصه ظهور و به نمایش در آوردند همانگونه که امروز بدون دلیل ملت مظلوم یمن را با هواپیمای آمریکایی آماج بمب‌های خوشه‌ای آمریکا و اسرائیل قرار دادند و می‌دهند زن و مرد پیر و جوان حتی کودکان شیرخوار را بی‌رحمانه به شهادت می‌رسانند. آنها به نیابت از سرکردگانشان آنچنان جنایتی مرتکب شدند که روی چنگیز و مغول را سفید کردند و جنایات یزیدیان و سلف خود را تازه کردند
جواد مقصودی- سال ۱۳۶۶ زائران انقلابی و کفرستیز ایرانی در مکه که قصد برائت از مشرکین و فریاد شعار علیه آمریکای جنایتکار و اسرائیل را داشتند با تجمع در میدان معابده (یکی از میادین شهر مکه) که بعثه مقام معظم رهبری در آن منطقه مستقر بود به سوی خانه خدا حرکت کردند.

همه مسلمانان میدانندکه در ماه پرعظمت ذیحجه الحرام جنگ و جدال حتی با مشرکین و کافرین حرام است خصوصا در مکه و خانه امن الهی که جدال و فسوق بهشدت نهی شده است اما هنگامی که زائران ایرانی و دیگر حاجیانی که از کشورهای مختلف دنیا آمده بودند صدای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد کردند ناگهان مورد هجمه ددمنشان آل سعود قرار گرفتند.

من خود شاهد و ناظر این تبهکاری آل سعود بودم که زائران بیدفاع را به گلوله بستند و این چیزی نبود جز اینکه میخواستند اربابشان آمریکا را خشنود نمایند. در این راهپیمایی برائت ماکت قدس شریف که نماد حمایت از بیتالمقدس قبله اول مسلمین و حمایت از مردم مسلمان فلسطین و نماد مبارزه علیه اسرائیل کودککش بود به دوش حاجیان حمل میشد و آنها با فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل به سمت خانه خدا حرکت میکردند.

زمانی که همراه راهپیمایان به پل حجون (پل بزرگی که بر روی خیابان حرم که نزدیک به کعبه کشیده شده است) رسیدیم متوجه شدیم که در بالای پل سربازان جرّار آل سعود سنگر گرفتهاند. ابتدا از داخل راهپیمایان عدهای که آل سعود آنها را مامور نموده بود و لباس ایرانی به تن آنها کرده بود به آنها دستور داده شده بود که با چوب و سنگ به پلیس خودشان حمله کنند تا فیلمبرداران از این منظره که توطئه طراحی شده خودشان بود فیلمبرداری کنند و آن فاجعه را به گردن ایرانیها انداخته و آنان را شروع کننده درگیری اعلام نمایند. در این حالت بود که سربازان آل سعود شروع به تیراندازی علیه زائران نمودند در این شرارت و قساوت که عوامل آل سعود همه مسلح به سلاح کشنده گرم بودند حاجیان ماکه همه یا لباس معمولی داشته و یا بعضی با لباس احرام آمده بودند چیزی نداشتند که از خود دفاع بکنند و بیدفاع به خاک و خون کشیده میشدند.

در این فاجعه حدود ۴۰۰ نفر از زائران بیتالله اعم از زن و مرد و پیر و جوان به شهادت رسیده و عده زیادی هم زخمی شدند. به خوبی مشهود بود که این نقشه را از مدتهای قبل طراحی کرده بودند. به دلیل اینکه در آن منطقه و در آن مسیر در این سال منازل مشرف به منطقه درگیری را بر خلاف سالهای قبل به ایرانیها اجاره نداده بودند تا در صورت درگیری امکان کمک به حجاج مورد هجوم قرار گرفته میسر نباشد. به علاوه قبلا هم از رسانهها علیه ایرانیان تبلیغات زیادی شده بود تا کسی به ما کمک نکند و متاسفانه بدین علت مردم مکه هم اغلب به جنایات آل سعود راضی بودند.

در هر صورت آل سعود به نیابت از آمریکا و اسرائیل آنچنان جنایتی انجام دادند که در تاریخ کعبه کم سابقه بوده است و خادمالحرمین، خادمظالمین آمریکا و اسرائیل را که درکمون خود داشتند ظاهر ساختند و شقاوت خود را به منصه ظهور و به نمایش در آوردند همانگونه که امروز بدون دلیل ملت مظلوم یمن را با هواپیمای آمریکایی آماج بمبهای خوشهای آمریکا و اسرائیل قرار دادند و میدهند زن و مرد پیر و جوان حتی کودکان شیرخوار را بیرحمانه به شهادت میرسانند. آنها به نیابت از سرکردگانشان آنچنان جنایتی مرتکب شدند که روی چنگیز و مغول را سفید کردند و جنایات یزیدیان و سلف خود را تازه کردند.

اکنون نیز مایه تعجب است که در این چهار ماه پیاپی که مردم یمن را هر روز به خاک و خون میکشند غرب و سازمان ملل که مدعی و طرفدار حقوق بشراند نه تنها لب به اعتراض باز نکردند بلکه یاری میکنند که آنها بتوانند هر چه بیشتر مردم بیپناه یمن و نسل کشی در این منطقه را شدت بخشند تا آمریکا و اسرائیل بر سر قبر شهدای بهخون خفته یمنیها پایکوبی کنند (فاعتبروا یا اولی الالباب) آل سعود باطن صهیونیستی خود را آشکار نمودند و حیثیت نداشته دینی خود را در نزد مسلمانان جهان به تاراج گذاشتند و از این پس آل سعود منفورترین حکام اسلامی درجهان اسلام خواهد بود. آل سعود بداند که با دست خود گور خود را کنده است و خداوند قهار و منتقم حقیقی به زودی آنها را به سرنوشت عاد و ثمود و فراعنه و یزیدیان و صدامیان دچار خواهد نمود که فرمود: «أَلَمْ نُهْلِکِ الْأَوَّلِینَ. ثُمَّ نُتْبِعُهُمُ الْآخِرِینَ. کَذَلِکَ نَفْعَلُ بِالْمُجْرِمِینَ». (سوره مبارکه مرسلات آیات ۱۶ تا ۱۸)

https://shoma-weekly.ir/gVmHBN