پیام شما

باز هم لجبازی با مجلس

345...0912- سرمقاله «جیب مردم» آقای اسلامی خوب بود، کاش ایشان مطلب را باز می کرد تا برای همه ملموستر می شد. بنظرم اگردر یک مقاله دیگرتمام ابعاد نظرسنجی و نظرسازی را باز کند، جا دارد. یادداشت شفاهی آقای ذاکری نیز خوب است و جاداشت پیرامون فرمایش حضرت آقا - کسانی که آنطرف آب برعلیه شیعه وسنی حرف میزنند نه شیعه هستند و نه سنی - بیشتر می پرداختند و با ذکر نام روشنگری می کردنند. وحیدی

883...0911- انتظاراست که رئیس جمهور محترم به همه ارکان نظام( ولی فقیه، مردم، مجلس، صداوسیما و ...) در همه زمانها (قبل، بعد و دوران ریاست) اعتقاد داشته باشند. نه اینکه وقتی وکلای مردم یا ارکان نظام از ایشان مطالبه ای دارند، بیسواد، غیرموجه وجهنمی خوانده شوند.

316...0910- شهرستان ساوجبلاغ جزء استان البرزمی باشد نه استان تهران

775...0901- باز هم لجبازی با مجلس (تعامل واعتدال راببنید) کسی را که برای وزرات آموزش وپرورش رای نیاورده برای وزارت علوم معرفی می کنند گویا کفگیر اصلاحاتی ها به ته دیگ خورده ونیروی متخصص ومتعهد وبدون مسئله ندارند که معرفی کنند ووزارت علوم را از این مخمصه نجات دهند باید به مسئولین امر گفت این ره که شما می روید به ترکستان است به این میگن تدبیر و امید که دولت نتوانسته بعد از یک سال با مجلس بر سر وزیر علوم به توافق برسند.

425...0912- جامعه و افکار عمومی امروزه از جبهه اصولگرایان نداى اعتدال می طلبد. حزب موتلفه بعنوان محورى ترین حزب جبهه اصولگرایان می تواند به چنین خواسته ایی پاسخ مثبت و درخور توجه دهد و خود را براى اضلاع دو انتخابات مهم مجلس و خبرگان با رویکرد معتدل اصولگرایی آماده کند و در فرایند تغییر و تحول نسل جوان اصولگرایان براى تحولات آتی جاى مناسب را از هم اکنون بخود اختصاص دهد .

448...0935- چقدربجاست این روزهاکه بحث کرامت زنان با موضوع تفکیک محیط های کاری مطرح است یادی کنیم از استاد عزیزمان حاج آقا عسکراولادی (ره) که با تاسیس بخش خواهران درسال 1375این موضوع رادراولویت اول قرار دادند و دفتری جداگانه برای فعالیتهای خواهران تهیه کردند. اجر نیت پاکشان رضوان الهی. امیدوارم این آموزه مهم دینی در دستور کار همه مسولین قرارگیرد.

204...0912- به دلیل ساختن منزل و قطع یک یک درخت جریمه سنگین شدم آیا خانم ابتکار که مسئول جنگلهای کشور و حفظ آنهاست هم به دلیل آتش سوزیهای یکسال اخیر و قطع درختان جریمه شدند که هیچ دریغ از یک سوال مجلس

256...0936- خداهمه شهدای شهریور ماه موتلفه را رحمت کند. امیدواریم که مسئولین ما از آنها درس بگیرند. کمیجانی

https://shoma-weekly.ir/Uz5HSu