پیام شما

بازگشت احمدی نژاد به صحنه سیاست؟!

345...0912- آقای روحانی همه مشکلات مردم را به دولت قبل نسبت میدهد خوب دوسال از عمر این دولت گذشت و ایشان که نمیتواند همیشه هم همه مشکلات را به گردن دولت قبل بیندازند. ضمنا اگر ممکن است آدرس جایی که ایشان خرید میکند را بدهد ما هم برویم آنجا خرید کنیم.

107...0919- دقت کردید چقدر نرم دارند دوباره احمدی نژاد را مطرح میکنند؟ یک سری انتقادات بیمنطق میکنند، عده ای جواب میدهند و ...

011...0921- دوره رأی دادن چشم و گوش بسته به لیستها گذشته است. شما هم که اهل جنگ روانی نیستید. باید از الآن دغدغه طرح گفتمان حزبی در جامعه و اقناع افکار عمومیرا داشت.

994...0917- داعش تلاش دارد در برخی مناطق مرزی با پول عربستان نیروگیری کند. باید به هوش باشیم

256...0919- با این مصلاشون، نه صدا داره نه جا داره نه مدیریتی برای هدایت جمعیت. خطبه اول رو تو صف موبایل بودیم خطبه دوم هم تو صف برای پیدا کردن جا. تو این زمینه تهران از همه کشور عقب تره.

از پیامهای شما در پایگاه اطلاع رسانی:

بازی های والیبال ایران با امریکا که تموم شد، باید آمریکاییها رو پیاده راهیشون میکردیم برن و بگیم چون قطعات هواپیما نمیدین، همینه که هست. امریکایها اجازه ندادند کسی بازی تمرینی شون رو ببینه حالا ما سر بازید از مراکز نظامیجر و بحث میکنیم.خودتون قضاوت کنید.

بهتر بود شما نیز جلسه افطار رئیس جمهور را تر ک میکردید فردی مثل کرباسجی که سابقه زندان و خیانت در کارنامه اوست نباید دعوت میشد. مما شات جایز نیست.

چرا صفحه اندیشه هفته نامه شما خواب آور است؟ آیا واقعا شما اندیشه را در همین حدمنحصر میدانید پس جایگاه تفکر ترویج اندیشه اسلامیواقعا برای شما در چه جایگاهی است؟ لطفا این نظر من را به اندیشمند این صفحه ابلاغ کنید.

https://shoma-weekly.ir/nqQnLd