ادب و هنر

بار کوتاه ادب و

نمایش «سقوط از ارتفاع پست» به کارگردانی کامبیز اسدی با موضوع انقلاب مردم بحرین از 25 آبان طی 4 شب در تالار وحدت اجرا می شود/ در این اثر بازیگرانی چون شهرام عبدلی (دیکتاتور بحرین) و انوشیروان ارجمند (رهبر مقاومت) بازی می‌کنند.

نمایش «سقوط از ارتفاع پست» به کارگردانی کامبیز اسدی با موضوع انقلاب مردم بحرین از 25 آبان طی 4 شب در تالار وحدت اجرا می شود/ در این اثر بازیگرانی چون شهرام عبدلی (دیکتاتور بحرین) و انوشیروان ارجمند (رهبر مقاومت) بازی میکنند.

معاون هنری ارشاد: در مسائل اعتقادی مردم مثل«تعزیه» کمبود بودجه نداریم/ به تصدیگری دولت در همه فعالیتها اعتقاد ندارم البته بیتفاوتی را نمیپذیرم/ باید مواظب بود خرافه به جای تعزیه تبدیل به میراث نشود/ موافق ساخت سالن نمایش آیینی-سنتی هستم؛ با شورا و شهرداری مذاکره میکنیم.

نامزدهای هفتمین جایزه «آسیا پاسیفیک» اعلام شد/ در میان کاندیداهای این دوره «گذشته»(اصغر فرهادی) در بخش بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه، شهرام مکری(ماهی و گربه) در بخش کارگردانی و نگار جواهریان(حوض نقاشی) در بخش بهترین بازیگر زن درمیان کاندیداها قرار گرفتهاند.

رئیس انجمن موسیقی ایران در نشست خبری: کانون برگزیدگان جشنواره موسیقی فجر با حمایت از 10 گروه برگزیده دوره‌‌های قبل این جشنواره آغاز به کار کرد/ در گام اول این کانون کار سختی برای شناسایی گروههای برگزیده سالهای قبل داشتیم/ خیلی از این گروهها از هم پاشیده شدهاند.

بهرام توکلی، نگارش و کارگردانی سریال «صبح روز بعد» با محوریت زندگی برادران شهید افراسیابی را برعهده گرفت/ سعید سعیدی، تهیهکننده: درصورت مهیا شدن شرایط و تامین مالی وارد پیش تولید رسمی این سریال 26 قسمتی میشویم؛ احتمال افزایش قسمتهای آن وجود دارد.

سید عباس میرهاشمی، دبیرکل جشنواره بینالمللی هنرهای تجسمی فجر از سمت خود استعفا داد/ وی «افزایش نگرانی به خاطر تغییر شرایط و محدود شدن فضای فعالیت» را از دلایل این استعفا عنوان کرد.

https://shoma-weekly.ir/V95oHG