پیام شما

این هزینه ها ازکجا تامین می‌شود؟؟

۳۴۵ ... ۰۹۱۲ بنرهاییکه درشهرستان گرمسار برای سفر استانی آقای روحانی در تاریخ ۲۰ آبان در سفر به استان سمنان که تعدادآنها از حد گذشته و زیر آنها نوشتهاند ستاد مردمی که هیچکدام از مردم گرمساراطلاع ندارند، منظور از ستاد مردمی کدام مردمند. این همه هزینه ازکجا تامین میشود؟ در حالی که دختر خانم ۱۲ساله برای پول آمپولش مانده است. وحیدی ازگرمسار

۹۰۶... ۰۹۱2 در انتخابات سال ۹۲، آقای هاشمی با ورود به انتخابات و رد صلاحیت شدنش، سعی کرد با فضا سازی علیه اصولگرایان، شرایط را برای پیروزی اصلاح طلبان هموار کند. در انتخابات آینده هم جریان فتنه و اصلاح طلبان قصد دارند با همین راهبرد و تحت فشار گذاشتن شورای نگهبان و معرفی افرادی مشهوری که میدانند رد صلاحیت میشوند، فضا را برای شکست اصولگرایان و پیروزی اصلاح طلبان مهیا کنند...

۴۶۷ ... ۰۹۱۲در غرفهتان گفتند معتقد به تحریم بدون حجت شرعی در سال همدلی با دولت نیستیم، احسنت؛ با این طرز فکر به شدت موافقم.

۶۸۴... ۰۹۱۲ از قول اسدالله عسکراولادی در نمایشگاه مطبوعات نوشتهاند ما در سالهای آینده باید شعار مرگ بر آمریکا را حذف کنیم. این خبر راست است؟ موضع حزب همین است؟

شما: ایشان در سفر بود و امکان سوال از ایشان نبود. اما موضع حزب مؤتلفه اسلامی‌‌ همان موضع امام خامنهای است که ۱۲ آبان امسال تبیین فرمودند این شعار یعنی مرگ بر سیاستهای آمریکا، مرگ بر استکبار و دارای پشتوانه عقلانی و منطبق بر قانون اساسی است.

از پیامهای شما در پایگاه اطلاع رسانی:

* در استان مرکزی فردی با مشخصات **** خود را منتسب به حزب مؤتلفه اسلامی میکند که شئونات اسلامی را رعایت نمیکند. در حالی که فرض نماییم که سخنان ایشان صحیح باشد، از شما خواهان رسیدگی هستیم. با تشکر

شما: با تشکر؛ پیام کامل شما به مسئولین گزینش ارجاع داده خواهد شد.

* اونهایی که جلوی سفارت فرانسه همدردی کردند؛ چرا جلوی سفارت لبنان نرفتند؟ مگر غربیها انسان ترند؟

از پیامهای شما در نمایشگاه مطبوعات:

* از آقای میرسلیم خواستاریم که برای حزب بیشتر وقت بگذارد و همچنین از خاطراتشان در نشریه چاپ شود

* چرا حزب موتلفه اسلامی ادامه راه آقای عسکراولادی در ضمینه فتنه را ادامه نمی دهد تا واسطه قرار گیرد و این بحث فتنه به پایان برسد.

شما: استاد مرحوم تاکید داشتند که تلاششان بازکردن مسیر برای توبه اصحاب فتنه است. متاسفانه تلاش ایشان بی نتیجه ماند و سران اصلاح طلب حاضر به پذیرش پیشنهاد مرحوم عسکراولادی نشدند و خود ایشان پایان تلاششان را اعلام کردند.

https://shoma-weekly.ir/3N5uvy