پیام شما

اینجی از ماس فقط آبش باس ماس_ کره و دوغش باس اوناس...

۷۱۲ ... 09۱۷ فوکو یه بحثی داره درباره قدرت که میگه دیگه قدرت در سر (سیاست) نیست، بلکه در فرایندهاست. ما همینطور که مشغول بحث های سیاسی، هستهای و... هستیم، توجه داریم که اپوزسیون از طریق فرایندهای اجتماعی به صورت مویرگی دارد قدرت را در دست میگیرد!

۱۵۵ ... 0۹۱۱ حقیقتا باید همیشه خدا را از بابت رهبری بسیار با بصیرت و هوشمندانه بودنش شکر و سپاس کرد که چقدر دقیق و شفاف مسائل را رصد می کنند، اما مسئولین هم باید برای خدمتگزاری به این ملت فهیم و انقلابی و ولایی و وفادار از یکدیگر سبقت بگیرند، چرا که به قول مولا علی این دنیا گذرا و موقتی است. قبادی

۲۵۳ ... 0۹۳۵ ر.ا. معلول جسمی حرکتی، دارای مدرک کارشناسی علوم اجتماعی گرایش (پژوهشگری) ساکن روستای قادی محله شهرستان آمل هستم. بنده خیلی دوست دارم با حزب همکاری و عضو حزب شوم، لطفا راهنمایم کنید.

شما: لطفا با دفتر حزب در شهر خود تماس حاصل فرمایید. همچنین میتوانید با دفتر مرکزی حزب به شماره ۸۸۸۲۲۹۲۳ الی ۵ معاونت سازماندهی تماس بگیرید.

۸۸۳ ... 0۹۱۱فکت شیت لوزان همش واس اوباماس، همش واس اوناس؛ آقایان داداشیا اینجی از ماس فقط آبش باس ماس_ کره و دوغش باس اوناس... (ببین)

۴۴۸ ... 0۹۳۵ با توجه به سخنان نوروزی رهبری، ای کاش ستاد امر به معروف در همایشی مصادیق منکر را به همه تشنگان قدرت معرفی میکرد.

از پیامهای شما در پایگاه اطلاع رسانی:

تا آخر سال جاری حقانیت تیم قبل و مواضع درست ایشان در برنامه هسته ای برای همگان آشکار میشود .

در مواضعتون یادآوری کنید که باید در ایام اعتکاف برای موفقیت حقیقی مذاکرات و یمن و ... به خدا پناه ببریم. هرچی داریم از دعا داریم.

چرا مشکلات فرهنگیان را پوشش نمیدهید؟

https://shoma-weekly.ir/up7HPQ