پیام شما

اهداف پشت پرده نامه خاتمی

727...0915- دولت باید یک چهره مرضی الاطراف مثل دکتر عباسپور طهرانی را برای وزارت علوم معرفی کند. عباسپور به دولت نزدیک است، متخصص است و تجربه نشان داده دانشگاه را سیاست زده نمیکند. اگر کشور دچار افت علمی شود مطمئن باشید دولت لطمه میخورد.

098...0912- نشریه سوم شهریور را دیدم به نظرم عنوان «اقتصاد و توسعه» مناسب نیست؛ حضرت آقا بارها مطرح کردهاند که همیشه از کلمه توسعه، ترجمه غربی آن متصور شده و لذا ایشان پیشرفت را در مقابل آن قرار دادند.

660...0915- تجربه انتخابات ۹۲ کافی نیست؟ تا کی سخن از وحدت میگویید، وقتی در جایی وحدت افراد هم فکر در موضوعات امکان پذیر نیست باید به جای آن به دنبال هماهنگی بود.

345...0912- ما متوجه نشدیم اختلاف هاشمی واحمدی نژادکه باعث شدند چند ماه کشور آرامش به خود نبیند کدامیک از موضع خود کوتاه آمدند؟ حداقل شما بررسی کنید تا مردم متوجه شوند که انتخابات دوره بعد مظلوم نمایی نشود.

311...0917- فکر میکنم فرجی دانا و نجفی در تغییر روسای دانشگاهها کارهای نیستند و دستور از جای دیگر صادر میشود. بگردید آن را پیدا کنید و سرچشمه گل آلود را اصلاح کنید. مجلس باید به وظیفه ذاتی خود عمل کند و الا فردای قیامت باید پاسخگو باشند.

775...0901- اگر آقای حبیبی بزرگوار یا دیگر بزرگواران به نمایندگی اعضای رسمی و غیررسمی به عیادت امام پرچمدار دین، امام علی خامنه ای بروند. نه فقط ما بلکه خدای عزیز را هم خوشحال میکند.

345...0912- وقتی حضرت آقا به طرف اتاق عمل میرفت قلب مرا با خود میبرد از درونم ندایی آمد که دعا کنید اما نگران نباشید خدا با او است چون ایشان متعلق به ایران نیست، متعلق به جهان اسلام و به همه مستضعفین جهان است. آقاجان چیزی که ندارم فدایت کنم، جانم بفدایت.

369...0911- درباره اهداف پشت پرده نامه خاتمی روشنگری کنید. کسی که میخواهد بدون عذرخواهی از تغلب به عرصه برگردد.

https://shoma-weekly.ir/8l9r5S