نگاه

اهداف ضد علمی نبرد غزه

شاهد همکاری بهترین مراکز علمی جهان با اسرائیل برای دست یابی این رژیم به فناوری روزدنیا هستیم و از سکوت آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان ملل متحد در مقابل اقدامات اتمی اسرائیل متأسفیم.
علی عباسپور- بارها در بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تاکید شده است که ابزارهای حمایت از حقوق بشر و دستگاههایی چون سازمان ملل بازیچه قدرتهای سلطه گر هستند، علی رغم سکوت و حمایت سازمانهای بین المللی مدافع حقوق بشر در برابر اقدامات جنایتکارانه رژیم اشغالگر قدس، ملت ایران، همچون گذشته و به تأسی از امام حسین (ع) و امام راحل (ره) و با بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، حامی مظلومان جهان به ویژه مردم بیدفاع فلسطین است. سازمان یونسکو با توجه به اقدامات اسرائیل علیه جامعه انسانی، فرهنگ، آموزش کودکان و آموزش عالی، باید در اسرع وقت، اقدام به اخراج اسرائیل از این سازمان کند.

هدف از حملات رژیم صهیونستی، شکستن مقاومت مردم غزه و به بردگی بردن آنان است اما مردم فلسطین با پایمردی خود مشت محکمی بر صورت اسرائیل میکوبند.

شاهد همکاری بهترین مراکز علمی جهان با اسرائیل برای دست یابی این رژیم به فناوری روزدنیا هستیم و از سکوت آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان ملل متحد در مقابل اقدامات اتمی اسرائیل متأسفیم.

معتقدم حملات رژیم صهیونیستی به مراکز آموزشی و بیمارستانها هدفمند است و علت اصلی بمباران دانشگاهها و مراکز آموزشی در غزه، جلوگیری از قدرت گرفتن پایههای علمی در کشور فلسطین است.

همانطور که مقام معظم رهبری تأکید کردهاند، تقویت سه عنصر اقتصادی، فرهنگی و علمی برای دستیابی به اقتدار ملی ضروری است. امت اسلامی با تقویت توانایی علمی خود میتواند در برابر استکبار جهانی ایستاده و پیروز شود.

ما برای حمایت همه جانبه از پیشرفت علمی فلسطین آمادهایم. مردم فلسطین با مقاومت، پایداری، توسل به  حبلالله و رسیدن به قلههای دانش، میتوانند پرچم دار حوزههای مختلف علمی باشند.

امید است با بهره گیری از امدادهای الهی، اتحاد و همدلی علمی و فکری، اسرائیل را نابود و تا ظهور امام زمان (ع) حکومت عدل را در جهان بگسترانیم و با تحقق وعده الهی و برقراری حکومت مستضعفین، سایه ظالمان از سر مردم جهان برداشته شود.

https://shoma-weekly.ir/r7B6qG