نگاه

انگیزه‌های یک جعل

در خیلی جاها یهودی، مسلمان و مسیحی در کنار هم زندگی کرده‌اند. همچنان که سنی و شیعه با هم زندگی می‌کردند. داعش که آمد و همه اینها را به هم ریخت، به دلیل نقشه‌های استعمار است. باید نقشه‌های استعمار و استکبار را بشناسیم.
اسد الله بادامچیان- 24 اردیبهشت روز تأسیس رژیم صهیونیستی است. صهیونیسم یک پدیده زشت و استعماری است که غرب در هنگامی که طراحی سلطهگری جهانی را تنظیم کرد، در این باره هم به موجود پلیدی مثل صهیونیسم رسید که نمود ظاهری آن اسرائیل است. در واقع قبل از این برنامه استعماری دو قرن اخیر یهود، مسلمان، مسیحی و زرتشتی ادیان الهی نام داشتند، یعنی به خدا معتقد بودند چه با نام یهوه، الله، God و اهورامزدا و هر یک کتابی داشتند که معتقدند آسمانی است چه تورات، قرآن کریم، انجیل و اوستا.

استعمار غرب در جریان دینستیزی و دینزدایی کوشید اختلاف بین ادیان را تشدید کند. بر این اساس یهودیت به خاطر ویژگیهای قوم یهود که در گذشته بوده است و اکنون یهودیها دارند از آن قالب بیرون میآیند که علتش ارتباطات جهانی است، آن زمان به دلیل داشتن یک جامعه بسته خودشان را نژاد برتر و ابناءالله (فرزندان خدا) میخواندند. در عین حال این جامعه بسته در هر اجتماعی که زندگی میکردند، منزوی بودند. قطعاً در اثر جریاناتی که طی قرنها بر آنها گذشته بود، از ستمهایی که بر این قوم رفته بود، مثل ظلمهایی که نبوکودوری اوصر یا بُختالنّصر، پادشاه آشور بر آنها روا میداشت تا فراعنه و دیگران، یهودیان دچار نوعی حالت خاص عقدهای شده بودند. وقتی اسلام ظهور کرد، پیغمبر اسلام کوشید این دین را با تجلیل از حضرت موسی(ع) و اینکه موسی (ع) بر قوم بنیاسرائیل مبعوث شده ـ گرچه بعثتش جهانی است ـ اینها را از حقارت بیرون بیاورد. قرآن میفرماید کسانی که دارای چنین عقدههای روحی، تاریخی و قومیتی هستند، طبعاً دشمن مردمان مؤمناند. «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَه لِّلَّذِینَ آمَنُواْ الْیَهُودَ وَ الَّذِینَ أَشْرَکُواْ»، (۱) اما با وجود همه این حرفها میکوشد بگوید شما یک قوم توحیدی هستید، پیامبر بزرگواری از پیامبران اولوالعزم، یعنی حضرت موسی (ع) از میان شما و بر شما مبعوث شده است و قوم چنین پیغمبری هستید. «اذْکُرُواْ نِعْمَتَ اللّهِ عَلَیْکُمْ» (۲) نعمتهای خدا را برای خودتان به یاد بیاورید و اینجور کفران نعمت نکنید. این نگاه قرآن بدیع و جالب است.

با توجه به تحقیقاتی که در قرآن کردهام، احساسم این است که این قدر که قرآن از موسی، سلیمان، داود، طالوت و یوسف سخن میگوید برای این است که قومی را که به خدا و پیامبری که از طرف خداوند تبارک و تعالی مبعوث شده است معتقدند، از حالت حقارت و تحقیر نجات بدهد.

اینها در دو قرن قبل، در دوران استعمار طراحی کردند که با دین یهود، اسلام و مسیحیت ـ که گرچه مسیحیها یهودیها را قاتل حضرت عیسی (ع) میدانند، اما اصل دینشان تورات، ظهور و پیامبران را قبول دارند، ـ چه کنیم؟ درون اینها جریان پلید، مخوف و استعماری صهیونیسم را پدید آوردند و طراحی کردند. طراحی اصلی آن هم شبکه فراماسونری صهیونیستی مربوط به انگلیسیهاست که جریان صهیونیسم پدید آمده است. صهیونیسم دستپرورده استعمار و نام کوه صهیون را که برای آنها کوه مقدسی است روی اینها گذاشته شده است تا از طریق واژه مطلوب یهودیها آنها را تحریک کند. بعد اینها را آورده است تا درون کشورهای اسلامی قلعهای ضد اسلام شوند، البته نه فقط ضد اسلام، بلکه ضد توحید ادیان الهی و مانع از یکی شدن دینهای الهی. برای همین این را اینجا گذاشته است تا اینها در میان مسلمانان قرار بگیرند و چون در میان مسلمانان قرار دارند، طبعاً دچار درگیری میشوند و به دنبال آن با مسیحیها هم برخورد میکنند. در این جنگ و جدال کسانی که سودش را میبرند، استکبار و شیاطین بینالمللی هستند. بنابراین صهیونیسم غیر از یهودیت است. یهودیت یک دین الهی است که قوم یهود دچار مشکلات تاریخی هستند و تفکرات بسته حقارتآور دارند. اسلام کوشیده است اینها را از این حالت بیرون بیاورد و تبدیل به گروه خداپرستی کند و در کنار سایر ادیان الهی علیه بتپرستی و غیر خدا همراهی کنند. لذا به ایشان میفرماید: «یَا أَهْلَ الْکِتَابِ تَعَالَوا إِلَى کَلَمَه سَوَاء بَیْنَنَا وَ بَیْنَکُمْ أَلاَّ نَعْبُدَ إِلاَّ اللّهَ» (۳)ای اهل کتاب همگی جمع شوید، شما که روی خدا و کلمه خدا با هم اشتراک دارید. حرکت اسلام به طرف یهودیت، مسیحیت و زرتشتیت این است که ما چهار دینی هستیم که به خدای تبارک و تعالی معتقدیم و تعاریف مختلفی داریم. بیایید با هم باشیم و خدا را قبول کنیم. استکبار با نگرانی از ادیان الهی کوشیده است طرحی را بریزد که بر اساس آن بین این ادیان دعوا، عداوت و درگیری باشد.

اگر به این نکته توجه کنید، در نظم جدید جهانی که رهبر اندیشمند، دوراندیش و گستردهنگر ما مطرح میفرمایند باید نگاهمان به صهیونیسم، یهودیت، تاریخ گذشته و وحدت ادیان الهی بر مبنای اعتقاد به خدای واحد آفریننده جهان تغییر یابد. وقتی این مجموعه به سرزمین مقدس فلسطین آمد، کوشید در اینجا دولت یهودی شکل ندهد. دولتی که الان در سرزمین غصبشده فلسطین به نام دولت اسرائیل هست، دینی نیست، بلکه ضد ادیان الهی، دین اصیل یهودیت، موسی (ع)، عیسی (ع) و همه پیامبران است.

به قرآن که نگاه کنید، میفرماید «یَا بَنِی إِسْرَائِیلَ اذْکُرُواْ نِعْمَتِیَ الَّتِی أَنْعَمْتُ عَلَیْکُمْ» (۴) اینها مورد انعام الهی قرار گرفته بودند. من به شما نعمت دادم. شما گرفتار فرعون بودید. «یَسُومُونَکُمْ سُوءَ الْعَذَابِ وَ یُذَبِّحُونَ أَبْنَاءکُمْ» (۵) موسی (ع) را فرستادم تا نجاتتان بدهد.

از آن طرف به مسلمانها میگوید اگر میگویم خدایی هستند، برای این است که قوم یهود از ذلت، حقارت، بسته و منزوی بودن و داشتن دیدگاه منفی بیرون بیایند تا به طرف دین الهی بیایند، اما نه اینکه یهودیت موجود در گروه بنیقریظه و دیگران که «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَه لِّلَّذِینَ آمَنُواْ» یادتان برود. منظورش چنین یهودیانی است نه دین یهودیت و کسی که پیرو واقعی حضرت موسی (ع) است. در مورد حضرت موسی (ع) و همه پیامبران قرآن میفرماید: «لاَ نُفَرِّقُ بَیْنَ أَحَدٍ مِّن رُّسُلِهِ». (۶) یعنی همه انبیا را یکی میداند.

آیا کسی حکومت اسرائیل را حکومت دین یهود و حضرت موسی (ع) میداند؟ اینها فریبکارانی هستند که سعی میکنند با حقهبازی بگویند یهودی هستیم، در حالی که یهودی نیستند. مردم دنیا هم اسرائیل را یهودی به معنای دینیاش نمیدانند، چون میدانند یهودیت یک دین و رژیم صهیونیستی جدای از آن است. یهودیهای نیویورک علیه صهیونیسم تظاهرات میکنند. مگر نماینده یهودیان ایران در مجلس، یهودی نیست؟ اصلاً اسرائیل را قبول ندارد و ضد یهودیت میداند.

باید این نگرش را پیش ببریم که مردم دنیا یهودیت را دین حضرت موسی (ع) و قوم یهود را قومی بدانند که به دین حضرت موسی (ع) ایمان دارد و آن را متفاوت از صهیونیسمی در نظر بگیرند که یک طرح استعماری و استکباری شیاطین عالم بر اساس تفرقه بین ادیان توحیدی و ضد دعوت قرآن به «تَعَالَوا إِلَى کَلَمَه سَوَاء بَیْنَنَا وَ بَیْنَکُمْ» است.

این امر نظم جدید جهانی را پدید میآورد. باید به یهودیها بفهمانیم که اسلام آمد تا شما را از قوم حقیر، ذلیل، توسریخور و رباخوار نجات بدهد و به قوم حضرت موسی (ع) تبدیلتان کند. استکبار جهانی، انگلیس، بعد آمریکا و حتی روسیه میکوشند شما را ضد خدا، اسلام و ادیان الهی کنند. مگر در رنسانس اینها ضد دین نیستند؟ چگونه است غربی که میگوید دین از سیاست جدا و یک رابطه شخصی انسانها با خداست و باید جامعه به دور از دین اداره شود و دین خرافه است، یکباره طرفدار یهودیت میشود؟ چنین چیزی نیست. پس این یک طرح استعماری است. آنچه که ما باید به هم بزنیم، همین طرح استعماری است. بعد به یهودیها بگوییم ببینید از روزی که این طرح را اجرا کردند، برای شما چه کردند؟ سردمداران شما امثال بنگوریون شدند که یک آدمکش پلید، جلاد، بیرحم و همهجانبه نوکر آمریکا و انگلیس است. شارون، موشه دایان و نتانیاهو جنایتکاران بینظیر در تاریخ هستند. اسرائیل مجموعهای شده است که کودک میکشد، بمباران میکند، خانههای مسکونی را از بین میبرد و آب را میبندد. آیا این موسی بودن و دین موسایی است؟ باید به یهودیها بگوییم شما باید علیه صهیونیسم، استکبار و استعمار قیام کنید، خودتان را از ذلتی که صهیونیسم شما را بدان گرفتار کرده است نجات بدهید، اگر موسایی هستید باید بیش از همه بر ضد اینها بشورید و اصلاً حکومت صهیونیسم را براندازید. موسی (ع) شما را از چنگال حکومتی فرعونی نجات داد که فرزندانتان را میکشت، ولی الان دارید در غزه و اردوگاههای فلسطین همین کار را میکنید. سعودیها که ظاهراً مسلمان هستند و بعد از انقلاب اسلامی ما، عنوانشان را خادمالحرمین گذاشتهاند، در واقع خادم آمریکا، انگلیس و صهیونیسم هستند. اینهایی که یمن را بمباران میکنند و این همه آدم میکشند و جنایت میکنند، مسلماناند؟ معلوم است که مسلمان نیستند. جریانات وهابیت و داعش اسلامیاند؟ کجایشان اسلامی هستند؟ صهیونیسم هم عین همینهاست. استکبار او را درست کرد و از روزی که صهیونیسم پدید آمده است، هر روز کشتند، به هم ریختند و جنگ افروختند. اگر به اسرائیل بروید، متوجه میشوید یک لحظه آرامش ندارند و یک شب راحت نمیخوابند، مخصوصاً از زمانی که حزبالله و حماس پدید آمدند مدام نگراناند. چرا و تا کی میخواهند اینجور باشند؟ اینها به دین حضرت موسی (ع) و مسیحیها به دین حضرت عیسی (ع) برگردند و واقعاً پیرو دین موسی (ع) و عیسی (ع) باشند، در این صورت میتوانند با مسلمانان زندگی آرامی را سپری کنند. در خیلی جاها یهودی، مسلمان و مسیحی در کنار هم زندگی کردهاند. همچنان که سنی و شیعه با هم زندگی میکردند. داعش که آمد و همه اینها را به هم ریخت، به دلیل نقشههای استعمار است. باید نقشههای استعمار و استکبار را بشناسیم.

آیا اینها داودیاند؟ ستاره داود را گرفتهاند، ولی در حقیقت جالوتاند. اینها که موسایی نیستند.‌‌ همان فرعون هستند. فرعون کیست؟ فرعون بزرگ روزگار ما آمریکاست. اینها بهتدریج دارند بیدار میشوند و کمکم فرو میریزند، یعنی صهیونیسم در حال فروپاشی است، نه یهودیت. یهودیت دینی است که در دنیا پیروانی دارد، ممکن است پیروانش محدود و کم شوند، ولی حساب صهیونیسم با یهودیت جداست. اگر بتوانیم طرحی را که عرض کردم مشخص کنیم و از یک طرف بدانیم رژیم، نظام و جریان صهیونیستی ساخته و پرداخته استعمار است و از طرف دیگر بدانیم متفاوت از یهودیها و متضاد با آنها هستند و یهودیها علیه کسانی که به آنها و بشریت ظلم کردهاند، قیام کنند، در واقع به آنچه میبایست برسیم رسیدهایم.

صهیونیسم ساخته آمریکاست، نه آمریکا ساخته صهیونیسم. اگر آمریکا چند میلیارد دلاری را که در سال بلاعوض به اینها میدهد، ندهد و حمایتهایی را که تا الان کرده است، نکند،‌‌ همان سال اول میشکنند و فرو میریزند. البته با همه این حمایتها باز هم از بین میروند، چون مسلمانها بیدار شدهاند و دارند حسابشان را میرسند. یکی از علائم بیداری اسلامی همینی است که اشاره کردهام که صهیونیسم نیست که بر آمریکا حاکم است، حاکمان پشت پرده آمریکا، مستبدان، دیکتاتورها و مردان خاکستری هستند که صهیونیسم، سعودیها، مافیای مواد مخدر و دارو و دیکتاتورهایی مثل مبارک و سیسی از ابزارهای آنها هستند.

پینوشتها:

(۱) قرآن کریم، سوره مائده، آیه ۸۲

(۲) قرآن کریم، سوره مائده، آیه ۱۱

(۳) قرآن کریم، سوره آلعمران، آیه ۶۴

(۴) قرآن کریم، سوره بقره، آیه ۴۰

(۵) قرآن کریم، سوره ابراهیم، آیه ۶

(۶) قرآن کریم، سوره بقره، آیه ۲۸۵


https://shoma-weekly.ir/IbLcSc