پیام شما

انتقال پایتخت

499...0919- ۱-لطفآ اخبار سیاسى بیشترى ارایه دهید. ۲یک سبدکالاى کمتراز۸۰۰۰۰تومان چقدرارزش دارد که دولت اینهمه مانور میدهد تازه اول بهمن هم قرار توزیع بود که نشد تبلیغات کالا ازخود کالاسنگینتر است!

843...0912- عدم استفاده از تریبون نماز جمعه برای افراد زاویه دار با ولایت مستدام باد، انشاءالله این جایگاه همواره مطهر و شمیم عطر ولایت داشته و (به بهانه واهی بین المللی) ابدا اغشته به نفاق نشود.

983...0912- مسئولیت برخورد زشت دبیرکل سازمان ملل با ایران درپس گرفتن دعوتنامه اجلاس ژنو ۲ برعهده کیست؟ این خفت در برابر دشمنان! موجب تأسف است. آدرس غلط ندهند! آقایان شأنیت برای پاسپورت ایرانی پیش کش به غرور دینی وملی ایرانی که ثمره خون شهدا است لطمه نزنید.

192...0911 - با توجه به صحبتهای چند وقت اخیر دولتمردان و نزدیکان آنها مانند ترکان، مرعشی و... مردم به این نتیجه رسیده اند که عقلانیت و تدبیر یعنی حضور بی چون و چرای اصلاح طلبان و کارگزاران در راس امور کشور.

448...0935- با دیدن مهرو موم کردن بخشی از مراکز هستهای غرورملی اسلامی وانقلابی ملت
جریحه
دارشد دشمنان بدانند که ملت بیدارند و تابع فرامین امام خامنهای

177...0935- امیدوارم دلتمردان ما، همچون دولت قبل بداندگرداندگان مجمع جهانی اقتصاد (داووس) یک مجمع صهیونیستی است که اقتصادجهانی رابه سمت وسوی اهداف غیرانسانی هدایت میکند.

177...0935 - چرا عکسهای برتر سوگواره عاشورا را نگذاشتید؟ چرا جوایز را نگفتید؟

شما: عکسهای برتر را به ترتیب رتبه اعلام کرده بودیم (کنار هر عکس رتبه آن خورده بود) و جوایز نیز کمک هزینه سفر عتبات عالیات ، کمک هزینه سفر مشهد مقدس و ربع سکه بهار آزادی بود.

206...0938- چگونه میشود در حزب شما ثبت نام کرد؟

شما: برای عضویت می توانید با دفتر حزب در شهر خود تماس حاصل فرمایید. جهت اطلاع دقیقتر میتوانید با دفتر مرکزی حزب به شماره 88822923 الی 5 معاونت سازماندهی تماس بگیرید.

889...0910 - درست استکه طرح انتقال پایتخت سنگ بزرگی است . اما اگر این سنگ بزرگ نبود حتی در حد سنگ ریزه بود بازهم کاری منطقی ومشگل گشائی نیست . این مسئله را در مقالات مفصلی ، از آن جمله
مقاله
ای ، تحت عنوان: چرا انتقال پایتخت ، تصمیم نادرست ومشکل افرینی است ؟ درسایت « شهرسازی وتوسعه» مطرح نموده ایم . از نقد متقابل سپاسگزار خواهیم بود . مهدی کاظمی

983...0912- درتبلیغات انتخابات ریاست جمهوری قبل از ۲۴ خرداد، یکی از نامزدها که حقوقدان بود اعلام کرد: «سانتریفوژها بچرخد، چرخ اقتصاد هم بچرخد» برای این حرف کف وصوتها زده شد. چرخ اقتصادمن نمیچرخد اما متأسفانه متوجه شدم که از امروز چرخ سانتریفیوژها دیگرنخواهد چرخید. آیاتعریف تدبیر ودیپلماسی اقتصادی این بود؟ /بازی «برد، برد» یعنی یک طرف بازی کند وطرف دیگرخیلی جدی ببرد؛ هم منافع خودش را و هم غرور ملی ما را ببرد؟ مچکریم!

https://shoma-weekly.ir/gKIhMl