پیام شما

اقتصاد مقاومتی یا مقاومت اقتصادی؟!!!

043...0912- سلام باآرزوی سالی خوش درسایه ولیعصر روحی فداه برای همه عشاق آن حضرت بدینوسیله بیزاری خود را از طرح اتحادیه اروپا اعلام میداریم.

649...0910- چگونه با وجود نامگذاری سال از سوی رهبری آقای رئیس جمهور امسال را سال کوثر مینامد!؟.

141...0912- لطفا درباره فیلم «چ» که گوشهای از تاریخ معاصر ایران (کردستان، پاوه، ۱۳۵۸) و اثری فاخر از ابراهیم حاتمی کیا است، بیشتر بنویسید.

983...0912- با عرض سلام و ادب و نیز خدا قوت به شما دوستان فعال در حوزه اطلاع رسانی و بصیرت افزایی. سال ۱۳۹۲ برای شما سالی توأم با فراز و نشیبهایی بود که بحمدالله بواسطه تشخیص صحیح مسیر ولی فقیه عادل توانستید سربلند در تبیین منویات معظم له طی طریق نمایید. برایتان علاوه بر سلامتی سال ۱۳۹۳ را سرشار از شادکامی، موفقیت و سربازی برای امام زمان (عج) و نائب برحقش حضرت آیت الله العظمی خامنهای آرزو مینمایم.

345...0912-دراینکه رژیم صهیونیستی درپستی شهره عام خاص است کسی شک ندارد اما پستتر از آنها کسانی هستند که دانشمندان ما را شناسایی میکنند و اسامی به آنها میدهند بنوعی باید گفت این گروه هیچی ندارند. وحیدی ازگرمسار

005...0913- فقط پزشکان و بیمارستانها هستند که سالهاست در سنگر اقتصادیشان مقاومت کرده تا یارانههای مردم راهم به خود اختصاص دادند! متأسفانه برخی از پزشکان و بیمارستانها، اقتصاد مقاومتی را به مقاومت اقتصادی تعبیرکرده و بفکر پرکردن جیبشان هستند!.

883...0911-امروز صرف شنیدن وعدههای بین المللی دولت یازدهم اززبان اشتون (فتنه جو)، دردناکتر از عمل نکردن این دولت به قولهای داخلی به مردم ولایتمدار در ابعاد اقتصادی وفرهنگی میباشد. خدا نکند کلید بظاهر ایرانی_مکانیکی دولت به کلید خارجی_فشاری درعمل تبدیل شود (همانند تبدیل اتوبوس به بولدوزر در عزل ونصبها!)

551...0912- به جرأت اقرار میکنم، علیرغم آنکه تاکنون دوبار همراه «راهیان نور» بودهام، اماترجمه و معنای آن همراهی را درسروده بسیار روشن وزیبای حضرت آیت الله نوری همدانی یافتم. ان شاالله اگر عمری وتوفیقی باشد، این بار مسافر نور خواهم بود.

902...0915- مصاحبه نوروزی شما با دبیرکل حزبتان درباره شعار سال را خواندم. مطالب بسیار خوب وقابل توجه است از این جهت که نسبت به پیام مقام معظم رهبری ایشان موضعگیری نموده ونظر دادهاند جای تشکر وقدردانیست؛ امیدواریم در آینده ایشان وحزب مطبوع ایشان از کلیات عبور نموده ودر جزییات ومصداقها اعلام نظر فرمایند. ان شاالله.

369...0914- ان شاءالله خدای سبحان به برادران وخواهران حزب موتلفه که ولایتمدار با بصیرت ودلسوزان انقلاب هستند، اجر جزیل بدهد.

https://shoma-weekly.ir/LYup0g