پیام شما

اسطوره‌های مقاومت در مقابل استکبار

616 ... 0918 عدم حضور مؤتلفه در دانشگاهها در لحظات تاریخی مشهود است. مثلا الان بحث برجام در کشور مهم است، مؤتلفه در این رابطه فقط به یک بیانیه اکتفا کرده است. این در حالی است حزب به لحاظ کارشناسی توان این کار را دارد. فقدان حضور در مناظرات تلویزیونی، عدم ارتباط با حلقههای نخبگان
و ... از دیگر ضعف
های نیازمند ترمیم است.

011 ... 0921 خواست مرحوم استاد عسکراولادی در کنگره گذشته مبنی بر پوست اندازی در حزب را فراموش نکنید

345 ... 0912 سخنان مسئولین کمیسیون برجام ناراحت کننده است. در گزارشها و سخنرانیها از قول حضرت آقا سخن نگویند. چون فرمودند حرف خصوصی بهکسی نمیگویند و باعث می شود که دیگر مردم بهحرفشان اعتماد نکنند.

448 ... 0935 ظریف در مراسم شهدای شهریور باید ادبیات دشمن را تصحیح می کرد، نه با به کاربردن «قدرت معنایی» که تیتر روزنامه الکترونیکی هم قرارگرفت! چقدر بجاست در گویشها، کلام ناپاک دشمن را عینا تکرار نکنیم. چقدر خدا پسندانه بود اگر از شهدای شهریور به عنوان اسطورههای مقاومت در مقابل استکبار تجلیل می شد.

از پیامهای شما در پایگاه اطلاع رسانی:

* درباره مطلب مسئولان حجاب را شوخی گرفتهاند: جلوی فروشنده ها را بگیرند. یک کم به فکراشتغال جوانان باشند. فرهنگ ساده زیستی را رواج دهند واز خود شروع کنند؛ فرهنگ عفاف درست می شود.

* چگونه می شود عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه شد؟

شما: از طریق حوزه حزبی خود به ستاد برگزاری مجمع عمومی اعلام آمادگی می فرمایید. در صورت تایید درهیئت نظارت با بررسی تطبیق شرایط مربوطه (همچون سابقه عضویت) نام شما به مجمع عمومی اعلام خواهد شد و در معرض رأی اعضا قرار خواهید گرفت.

* صفحه اندیشه ازوقتی که چند مطلب کوتاه مثل حکایت و توضیح مسائل شرعی پیرامون شرایط روزکار میکند خیلی کاربردیتر نسبت به گذشته شده است. بابت این رویکرد خیلی ممنونیم امیدواریم بر کیفیت این روند افزوده شود.

https://shoma-weekly.ir/X6YOkw