پیام شما

استفاده از رنگ سبز در پوشاک و لوازم، با نزدیک شدن به انتخابات

713...0912   انتظارش، انتظارم سیر کرد آنکه میخواهد بیاید دیرکرد تا به کى در انتظارش دیده بر در دوختن؟ آمدن؛ رفتن؛ ندیدن؛ سوختن... ای که دستت میرسد بر زلف یار؛ در حضورش نام ما را هم بیار. اللهم عجل لولیک الفرج.

025...0915 درپاسخ به اظهار نظر شماره ۲۴۸... ۰۹۱۷ ازاول انقلاب تاکنون انتخابات ناسالم نداشتیم.

شما: آن هموطن هم خلاف این را نگفته بودند!

660...0915 رأی میدیم و باید بدیم چون برای این انقلاب خونها دادیم. برای شادی دل رهبرمون باید بمونیم. اما دست خودم نیست به همه بدبینم. احساس میکنم همه فقط برای قدرت میان روی صحنه ریاست، یکی کمکم کنه من و امثال منه جوون چه تصمیمی بگیریم؟

983...0912توجه! استفاده از رنگ سبز در پوشاک و لوازم، با نزدیک شدن به انتخابات.

139...0915 آقای دکتر آل اسحاق ماسه ها فراموشکارترین رفیقان راهند! پابه پایت میآیند، آنقدرکه گاهی سماجتشان در همراهی حوصلهات راسرمیبرد، اماکافی است تااندک بادی بوزد، ما ماسه نیستیم! ازنسل صدفیم.. صدفهایی که به پاس اقامتی یک روزه تا دنیا دنیاست صدای دریا را برای هرگوش شنوایی زمزمه میکنند.

177...0935دلسوزان وخادمین نظام مقدس جمهورى اسلامى باید در معرفى کاندیدای ریاست جمهورى به اجماع برسند. در غیر این صورت یا نادانند یاعامل دشمن. (مهدى درخشنده)

106...0913لطفاً جهت اشتراک برای شهرستان تفت راهنمایی بفرمایید.(ابریشمی)

شما: لطفاً با شماره سازمان توزیع تماس بگیرید. ۷۷۶۳۶۶۹۸

177...0935مدعیان مکتب ایرانى خجالت نکشیدند زمین فوتبال استادیوم آزادى را این سرمایه ملى را به آتش کشاندند؟ بهعنوان یک ایرانى در بازى استقلال ایران و الریان قطر با دیدن چمن سوخته این سرمایه ملى خجالت کشیدم؟

020...0919 ما برای شکم انقلاب نکردیم ولی این دلیل نمیشود هر کوتاهی و ضعف مدیریتی را به گردن دشمنان انقلاب بیندازیم و بعد بگوییم از ما رفع تکلیف شد و این‌‌‌ همان وزنه سنگین است که دارد کمر اقشار متوسط و ضعیف را میشکند. امیدواریم رییس جمهور آینده بداند انقلاب را همین پا برهنهها کردهاند نه خواص.

744...0915من حسین زادم از مشهد. میشه باهاتون تو خبر همکاری داشته باشم؟

شما: ضمن تشکر از حسن توجه شما لطفاً با نشریه تماس گرفته و با دبیر تحریریه صحبت کنید.

https://shoma-weekly.ir/sGCVYE