پیام شما

از ماست که بر ماست

355...933- اصلاحاتی که باید درباره دانشگاه شبانه صورت گیرد : ‏۱- میزان پذیرش در دانشگاه
شبانه‌: ده درصد داوطلبین شرکتکننده در کنکور سراسری ‏۲‎ ‎- دانشجویان دوره شبانه از هزینه خوابگاه معاف باشند ‏۳‎ ‎- شهریه تحصیلی دانشگاه شبانه نصف شهریه تحصیلی دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی باشد ‏۴- اولویت بعد از روزانه در کنکورسراسری از لحاظ رتبه در دانشگاه شبانه پذیرش شوند

114...912- میلاد منجی موعود (ع) مبارک باد! یکی از وقایع سیاسی امسال انتخابات مجلس است؛ امید است که مجلس آتی بتواند مجلسی زمینه ساز برای ظهور باشد.

660...915- فعالان سیاسی در ایران یا باید
اصلاحطلب باشند و یا اصولگرا این می شود قاعده درست بازی. کسانی که می گویند ما نه اصلاح طلب هستیم و نه اصولگرا، فاقد دیدگاه هستند و قدرت طلب. مستقل، میانه رو و ... یعنی حزب باد.

345...912- آقای روحانی اگر در جنگ ما دنبال مذاکره با کدخدا بودیم، الآن باید در کوههای اطراف تهران می جنگیدیم؛ شما را به خدا مذاکره زیر تهدید را رها کنید و کمک مردم راهدف غائی خود قرار دهید، تکلیف ما را حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری با کدخدا مشخص کرده اند. وحیدی

347...913- هر کس درهر پست و مقامی بر خلاف فرمایشات مقام عظمی ولایت امام خامنه ای حفظ الله حرکت کند، ادامه دهنده خط طلحه و زبیر است از نظر مردم مطرود. خواص باید مسیر خود را صریحا اعلام نمایند.

از پیامهای شما در پایگاه اطلاع رسانی:

باید میلاد مبارک حضرت امام هادی علیه السلام را روز پسر انتخاب کنند

با تشکر از نقدتان به سریال شمعدونی، واقعا طنز یعنی این! بی احترامی و احمق جلوه دادن بزرگترها و بی سر و سامان نشان دادن بنیان خانواده !

تحلیل «عبور اصلاح طلبان از روحانی قطعی است» بسیارخوب بود استفاده کردیم

این روزها هر کس به فکر پست و مقام خودشه به فکر نورچشمیهای خودشه کسی به فکر مردم نیست؛ فقط مدعی مردم دوست بودن و به همه بد و بیراه گفتن نمیشه مملکت داری کرد اگر غیر از این بود که ایران امروز خیلی آبادتر از اینها بود واقعا جواب خون اینهمه شهید را چطوری و کی میخواد بده؟ این فاصله طبقاتی که میان اقشار مردم بهوجود آمده کی جوابگوی آنها است؟ به خدا قسم از ماست که بر ماست.

https://shoma-weekly.ir/CgXFo4