پیام شما

ادبیات به سبک رئیس جمهور

775...0901- اگر امکان دارد، یا یک صفحه به هفته نامه اضافه شود یا بخشی از همین صفحات موجود، بشود ویژه شرح و توضیح پیامکهایی که تاثیر کاربردی و فرهنگی مثبت و برتردارند. شرح یا از خود فرستنده پیامک باشد یا از اندیشمندان دیگر. استفاده از این روش به دلیل بها دادن ویژه به اندیشه فرستندههای پیامک هم باعث میشود حجم و کیفیت پیامکها بالا برود. و مهمتر اینکه از خرد جمعی استفاده میشود. پیروزباشید. خدای عزیز یار هر دو جهانتان باشد.

184...0919- باز شدن چشمهای آیت الله مهدوی خبر خوبی بود. خدا کند زودتر خوب شوند.

043...0912- ا گر فوتبالیستها این کار بزرگ را میکردند، داد و بیدادی راه میانداختند که بیا وببین و برای هریک از بچهها ده هزار دلار جایزه میدادند قربون غیرت بچههای والیبال.

319...0919- وقتی راه مقابله و جایگزین، اینترنت ملی معرفی میشه، هیچ کس همراهی نمیکنه! ماها حاضریم به کوچکترین تا بزرگترین نسخه دیکته شده غربیها با طیب خاطر و با و ولع گوش کرده و عمل کنیم، ولی حاضر نیستیم یک کلام از دلسوزان خودی را حتی گوش کنیم!

883...0911- پخش قسمت پایانی سریال انقلاب زیبا، با صحنههای خشن و آزار دهنده آن هم شب میلاد امام رضا با چه منطقی انجام شد؟ چرا درباره این سریال هیچی ننوشتید؟

889...0910- خوب است نقدی منسجم و دنبالهدار نسبت به رفتار دولت دهم داشته باشید. نقدی منطقی و با در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف و مستدل.

912...0936- ادبیات و رفتار آقای روحانی چقدر به تغییر دارد! یک روز احمدینژاد میشه، یه روز خاتمی... یه روز در میان... دیدید با همه جبههای که در برابر دولت قبل میگیرد اما ماجرای بدهی دولت به بانکها را چه جوری حل کرد؟

148...0912- خوب است از الآن برای انتخابات آینده ریل گذاری یک رقابت سالم داشته باشید. احزاب وگروههای مختلف در بسیاری از کشورها برسر منافع ملی، خدمات خدمات عمومی و رفاه اجتماعی و ساخت زیر بناهای مهم اقتصادی به رقابت میپردازند، اما ما برای گروه مقابلمان چاه میکنیم اصلا هم فکر نمیکنیم با این کار به مردم وکشور صدمه میزنیم، ایران برای همه ما ونسلهای آینده ست، به آیندگان چه پاسخی خواهیم داد؟

551...0912- حفظ فخامت و استواری وزن به انضمام توجه به محتوا بدون اصرار بر اصل کپی برداری به جای برداشت شاعرانه از شعر بزرگان یکی از قواعدی است که باید به شاعر شعر صفحه ۱۶ شماره هفته گذشته گوشزد شود.

https://shoma-weekly.ir/N1cUYI