ادب و هنر

اخبار کوتاه

کتاب «شیار 143» روی طاقچه: کتاب «شیار 143» که توسط انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب شده است؛ در نرم‌افزار تلفن همراه «طاقچه» قابل دسترسی است. این کتاب داستان زنی به نام الفت را روایت می‌کند که در انتظار پسر خود خبر خوشی دریافت کرده تا اینکه ... این کتاب در این نرم‌افزار موبایلی با قیمت 6500 تومان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

سیمرغ انقلاب به نمایش در میآید: مجموعه مستند «سیمرغ» ویژه ایام دهه فجر در شبکه مستند تولید شد؛ این مجموعه با بهرهگیری از تصاویر آرشیوی و بهیادماندنی روزهای انقلاب، به حضور پرشور و انقلابی مردم سراسر ایران اسلامی میپردازد. این مستند در ایام پیروزی انقلاب به نمایش در میآید.

کتاب «شیار 143» روی طاقچه: کتاب «شیار 143» که توسط انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب شده است؛ در نرمافزار تلفن همراه «طاقچه» قابل دسترسی است. این کتاب داستان زنی به نام الفت را روایت میکند که در انتظار پسر خود خبر خوشی دریافت کرده تا اینکه ... این کتاب در این نرمافزار موبایلی با قیمت 6500 تومان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

12 عنوان برگزیده «کتاب سال دفاع مقدس»: از میان کتب داوریشده در گروه «مجموعههای هنری»، به دور نهایی در این گروه راه پیدا کرده و بهعنوان نامزدهای این گروه معرفی شدند:

1- «بیست و هفتیها» مجموعه تصویری
34
فرمانده لشکر 27 محمد رسولالله(ص)

2- «چشمنوشتهها» مجموعه عکسهای احسان رجبی در دفاع مقدس

3- «حماسه الوند» روایت تصویری از نقش استان همدان در دفاع مقدس اثر سیدعباس میرهاشمی و فرهاد سلیمانی

4- «خط پشتیبان» روایتی تصویری از تدارکات و پشتیبانی سپاه در دفاع مقدس

5- «دیار نزدیک» روایت تصویری بازدید از مناطق جنگی اثر سعید فرجی

6- «سال سی» روزنگار مصور ایران پس از انقلاب اسلامی 1357 تا 1387 اثر رضا طاهرخانی

7- «عکاسان جنگ عراق علیه ایران 1359 تا 1367»

8- «قابهای ماندگار: گزیده عکسهای دفاع مقدس»

9- «کتاب عکس گذشتههای پیشرو»

10- «مجموعه آثار پوستر و تصویرسازی ابوالفضل عالی»

11- «هنر مقاومت»

12- «هنر مقاومت 2»

زمان برگزاری جشنواره ملی سرزمین نور اعلام شد: مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با بیان اینکه جشنواره سرزمین نور در جایگاه ویژهای قرار دارد و در سطح ملی برگزار میشود، گفت: جشنواره از ۱۵ تا ۲۰ اسفند برگزار خواهد شد.

https://shoma-weekly.ir/GMpYND