ادب و هنر

اخبار کوتاه

سید مسعود شجاعی طباطبایی گفت: در اختتامیه جشنواره کاریکاتور غزه: ۱۱۰۰ اثر به دبیر خانه رسید. وی در ادامه افزود کاریکاتور به رسانه‌ای فراگیر تبدیل شده است که می‌تواند نمایانگر جنایات مستکبرین به ویژه اسرائیل باشد.

سید مسعود شجاعی طباطبایی گفت: در اختتامیه جشنواره کاریکاتور غزه: ۱۱۰۰ اثر به دبیر خانه رسید. وی در ادامه افزود کاریکاتور به رسانهای فراگیر تبدیل شده است که میتواند نمایانگر جنایات مستکبرین به ویژه اسرائیل باشد.

آغاز بازبینی فیلمها توسط هیئتهای انتخاب جشنواره فجر: دبیرخانه جشنواره خبر داد: مهلت ثبتنام فیلمسازان در بخش مسابقه تمام شد/ ۱۱۵ اثر به ثبت رسید که ۶۱ فیلم در بخش سودای سیمرغ، ۵۴ فیلم در بخش نگاه نو و ۱۱۷ فیلم در بخش مستند هستند/ ۲۵ فیلم ویدیویی حذف میشوند

رونمایی از پنج عنوان کتاب گویا برای روشندلان: مسئول بخش سوره مهر الکترونیک گفت: با انتشار کتاب‌‌های گویا، این افراد میتوانند در جریان کتابهای روز کشور قرار گرفته و از محتوای آنها محروم نباشند.

علی جنتی، وزیر ارشاد به پشت صحنه فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم رفت و از روند تهیه و تولید این پروژه بازدید کرد؛ این اولین فیلمی است که وزیر از آن بازدید داشته است.

جواد محقق، دبیر جشنواره شعر کوتاه پایداری، گفت: ۳۴۰۰ شعر به جشنواره رسید. بیشترین قالبهای شعری در حوزه رباعی و هایکو بود که ۸۸۸ رباعی و ۲۳ هایکو به جشنواره رسید/ ۱۶ اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

https://shoma-weekly.ir/pBzSj3