ادب و هنر

اخبار کوتاه

«زیرلب بشمار» کلید خورد؛ تصویر برداری سریال تلویزیونی «زیر لب بشمار» به کارگردانی بهمن شهروان و محصول مرکز سیما فیلم آغاز شد؛ تصویر برداری دو ماه و نیم به طول می‌ انجامد تا کار برای پخش در ایام دهه فجر امسال آماده شود.

«زیرلب بشمار» کلید خورد؛ تصویر برداری سریال تلویزیونی «زیر لب بشمار» به کارگردانی بهمن شهروان و محصول مرکز سیما فیلم آغاز شد؛ تصویر برداری دو ماه و نیم به طول می انجامد تا کار برای پخش در ایام دهه فجر امسال آماده شود.

امتناع ایوبی از پاسخ درباره همکاری با محکوم فتنه؛ ایوبی در جمع خبرنگاران درباره سرانجام وضعیت کامبیز نوروزی از محکومان فتنه۸۸ که از یک سال پیش تاکنون سمت مشاور حقوقی سازمان را گرفته، گفت: در این باره نمی خواهم صحبتی کنم!

«من میخوام شاه بشم» در جشنواره ایدفا؛ بیست و هفتمین دوره جشنواره مستند ایدفا ۲۸ آبان تا ۹ آذر در آمستردام هلند برگزار می‌‌شود و «من می‌‌خوام شاه بشم» مهدی گنجی در بخش مسابقه فیلم های اول مستند بلند جشنواره، به نمایش درخواهد آمد

ساخت «پوریای ولی» کلید خورد؛ مسعود جعفری جوزانی با اتمام فیلمبرداری پروژه سینمایی «ایران برگر» از این هفته ساخت دکور سریال الف ویژه و تاریخی «پوریای ولی» را آغاز می‌‌کند؛ دکورها در شهرک غزالی ساخته خواهند شد.

تغییر درکنداکتور شبکه نسیم؛ شبکه تلویزیونی «نسیم» در ایام سوگواری و شهادت امام حسین (ع) پخش برنامههای طنز و کمدی را متوقف خواهد کرد؛ اوج تغییرات جدول پخش از هفتم تا سیزدهم ماه محرم خواهد بود.

اعتراض رئیس کمیسیون فرهنگی؛ سالک گفت: صراحتا به وزیر گفتیم که خط قرمز ما جریان فتنه است و او هم پذیرفته/ دلیلی ندارد که فتنهگران پست بگیرند؛ مجلس جلوی محصولات غیر ارزشی ایستاده/ با اسم اعتدال آرام حزبالهی ها را بر می‌‌دارند

احکام عزاداری مطابق با فتاوای رهبری؛ پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنهای در مطلبی با بیان حجت الاسلام فلاح‌‌زاده به پرتکرارترین سوالات در خصوص احکام عزاداری نظیر هروله، برهنه شدن، لطمه زنی و قمه زنی مطابق با فتاوای رهبری پاسخ داد.

https://shoma-weekly.ir/N2Hk38