ادب و هنر

اخبار کوتاه

«بابک حمیدیان» از حضور خود در جدید‌ترین فیلم بهروز افخمی با نام «روباه» خبر داد و گفت: فیلمبرداری این اثر سینمایی از ۱۵ مهرماه در تهران آغاز می‌شود.

«بابک حمیدیان» از حضور خود در جدیدترین فیلم بهروز افخمی با نام «روباه» خبر داد و گفت: فیلمبرداری این اثر سینمایی از ۱۵ مهرماه در تهران آغاز میشود.

پویا بیاتی خواننده موسیقی پاپ قطعهای تحت عنوان «همت» را به مناسبت هفته دفاع مقدس منتشر کرد

وزارت ارشاد در نامهای به اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران نوشت: طبق آخرین پیگیریهای به عمل آمده از دفتر حقوقی وزارت متبوع موضوع معافیت مالیاتی کتابفروشان در کارگروه فرهنگی سازمان امور مالیاتی کشور به تصویب رسیده است.

سریال «پردهنشین»، پروژه بهروز شعیبی و محمود رضوی با وجود اتمام بیش از ۶۰ درصد از تصویربرداری به دلایل نامعلومی متوقف شد. این سریال درباره روحانیت است که بسیاری از مسئولین رده بالا نیز به پشت صحنه آن رفتهاند.

تهیهکننده سریال «حانیه» از پایان بازی مربوط به نقش الهام چرخنده در مجموعهاش خبر داد و گفت: سریال «حانیه» همچنان در شهر یزد در حال تصویربرداری است. این سریال به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری برای پخش از شبکه دو سیما با موضوع انقلاب اسلامی درحال ساخت است.

ولادیمیر پوتین در اعتراض به سیاستهای روسیههراسی هالیوود در محصولات آمریکایی ورود و نمایش هر نوع فیلمی را که در آن روسها شخصیتی شیطانی دارند ممنوع کرد.

کارگردان فیلم سینمایی «معراجیها» با تاکید بر ادامه فعالیت خود در عرصه فیلمسازی گفت: تا زمانی که حرفی برای گفتن داشته باشم در سینما کار میکنم.

سالن سینمای موزه بزرگ جنگ مسکو از ۱۱ مهرماه میزبان جشنواره مقاومت خواهد بود و پنج فیلم «چ»، «بیگانگان»، «تنهای تنهای تنها»، «خاک و مرجان» و «فرزند چهارم» را با زیرنویس روسی به نمایش گذاشته نمیشود.

https://shoma-weekly.ir/TzOG9H