ادب و هنر

اخبار کوتاه

جواد طوسی دبیر هشتمین جشن منتقدان سینمایی شد/ این جشن تابستان سال جاری برگزار می‌شود و معرفی برگزیدگان آکادمی انجمن در سی ودومین جشنواره فجر و اهدای جوایز به آن‌ها از جمله برنامه‌های آن است/ همچنین در هشتمین دوره جشن از یک یا دو منتقد و هنرمند تجلیل می‌شود.

جواد طوسی دبیر هشتمین جشن منتقدان سینمایی شد/ این جشن تابستان سال جاری برگزار میشود و معرفی برگزیدگان آکادمی انجمن در سی ودومین جشنواره فجر و اهدای جوایز به آنها از جمله برنامههای آن است/ همچنین در هشتمین دوره جشن از یک یا دو منتقد و هنرمند تجلیل میشود.

سریال «انقلاب زیبا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی سریال بعدی شبکه یک بعد از مجموعه درحال پخش «قهر و آشتی» خواهد بود/ این سریال از خردادماه روی آنتن میرود که داستان آن در فصلهای ۱۰ قسمتی ساخته شده است.

نشست «جشن بازیگر» غریبپور: رئیسجمهور ما از هر هنری حرف میزند جز تئاتر/ ما وزیری میخواستیم که نسبت به همه هنرها بیطرف باشد/ خانواده تئاتر مدیران خوبی دارد؛ چه نیازی هست که از بیرون برای ما مدیر میآورید؟ / این سیاق قاجار را از بین ببرید که پشت در بسته شما بمانیم.

مسئول سایت آی آی کتاب: بسیاری از کتابها را حتی سایت آمازون مستقیما به ایران نمیفروشد، ولی ما از طریق واسطهها آنها را به کشور میآوریم/ حاضر نیستیم که به خاطر واردات کتاب به حیثیت کشور لطمه بزنیم.

پرفروشترینهای مرکز اسناد انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب به شرح زیر اعلام شد:

۱. کتاب صخره سخت

۲. کتاب خاطرهها

۳. کتاب خاطرات علی جنتی

۴. کتاب تاریخ شفاهی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران

۵. کتاب هدیه مسیح

نرگس آبیار: علیرغم استقبال فراوان دانشگاهها و سازمانها برای اکران «شیار ۱۴۳» اما هنوز هیچ راهی برای اکران عید فطر آن از سوی مسئولان سینما باز نشده و این فیلم سینمایی سرگروه ندارد/ دغدغه این فیلم آنقدر اساسی هست که نیاز به حاشیهسازی برای دیده شدن ندارد.

https://shoma-weekly.ir/gnsQcg