ادب و هنر

اخبار کوتاه

صدا و سیما که اقدام به پخش سریال های تکراری تولیدی شبکه‌های مختلف تلویزیونی می کند ، جدیداً سریال « ترش و شیرین» به کارگردانی رضا عطاران را بر روی آنتن استانی … فرستاده است. موسیقی تیتراژ این سریال توسط خواننده هتاک به مقدسات اسلامی، و امام زمان (عج) « محسن نامجو » ساخته و خوانده شده است که متأسفانه به این امر توجهی نداشته است و روزانه حداقل دوبار صدای این خواننده هتاک و لس آنجلسی شده را پخش می کن

برنامههای جشنواره بام ایران

چهل و نهمین جشنواره منطقهای سینمای جوان با بالاترین استقبال نسبت به 48 دوره قبل در «بام ایران» برگزار میشود. به گزارش خبرنگار شما به نقل از خبرگزاری فارس، نشست رسانهای چهل و نهمین جشنواره منطقهای سینمای جوان با نام «بام ایران» برگزار شد. براساس این گزارش، گنجی دبیر جشنواره گفت: در این جشنواره که با استقبال601 اثر از هنرمندان فیلمساز، 1072 قطعه عکس و344 فیلمنامه در مجموع 2117 اثر روبهرو شد،59 فیلم،55 تک عکس و دو مجموعه عکس و 12 فیلمنامه به بخشهای مسابقه راه یافته و هیأتهای انتخاب و داوری در سه زیر مجموعه فیلم کوتاه – عکس و فیلمنامه آثار را ارزیابی نمودند. گنجی ادامه داد: جشنواره در سه بخش کلی مسابقه عکس، فیلم و فیلمنامه برگزار میشود و مراسم افتتاحیه ویژه با برنامههای متنوع شامل افتتاح گالری عکس و تقدیر از عکاسان و با حضور مسئولین استان چهارمحال و بختیاری، هنرمندان، مهمانان و اصحاب رسانه خواهد بود.

 

حفظ ابنیه بهجا مانده از جنگ با همکاری مردم

یکی از آسیبهایی که بعد از جمگ تحمیلی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس رخ میدهد، تخریب و از بین رفتن ابنیه و مناطق عملیاتی به یادگار مانده از آن دوران طلایی است. به گزارش خبرنگار شما، ستاد خبری «حفظ ابنیه و آثار سرزمینی دفاع مقدس» با هدف دریافت شبانهروزی اخبار و گزارشات مردمی در رابطه با حفاظت و صیانت از آثار دوران دفاع مقدس با شماه پیامکی «3000151556» از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس راهاندازی شده است. به گزارش خبرنگار شما، جلوگیری از تخریب، تعارض، ساخت و ساز غیر مجاز، خروج آثار فیزیکی از مناطق عملیاتی، ثبت آثار ملی دفاع مقدس و دریافت پیشنهاد و انتقادات مردمی از دیگر اهداف راهاندازی این ستاد خبری است که با شماره تماس 06113834174 و پست الکترونیک hefze.abnyeh8@iran.ir میتوان با این ستاد ارتباط برقرار کرد.

 

تبلیغ یک هتاک در قاب تلویزیون!

صدا و سیما که  اقدام به پخش سریال های تکراری تولیدی شبکههای مختلف تلویزیونی می کند ، جدیداً سریال « ترش و شیرین»  به کارگردانی رضا عطاران را بر روی آنتن استانی … فرستاده است.

موسیقی تیتراژ این سریال توسط خواننده هتاک به مقدسات اسلامی، و امام زمان (عج)  « محسن نامجو » ساخته و خوانده شده است  که متأسفانه به این امر توجهی نداشته است و روزانه حداقل دوبار صدای این خواننده هتاک و لس آنجلسی شده را پخش می کند.

این درحالی است که در ماههای گذشته همین سریال از شبکه تلویزیونی تماشا بخش شد و صدای این خواننده از تیتراژ حذف شده بود ، همچنین در روزهای جشن نیمه شعبان شبکه سوم سیما نیز همین سریال را در قالب فیلم تلویزیونی پخش کرد که آنها نیز اقدام به حذف صدای این خواننده  کرده بودند.

 این در حالی است که او پس از خواندن تمسخر آمیز آیات قرآن ، اخیراً به یاری خواننده هتاک به امام هادی (ع) پرداخته و نیز نفس حضور امام زمان (عج) و ظهور را مورد تمسخر قرار داده است.

 

https://shoma-weekly.ir/d0Fq7C