ادب و هنر

اخبار کوتاه

آغاز ثبتنام ناشران برای نمایشگاه کتاب

قائممقام نمایشگاه کتاب اعلام کرد احتمالا از اول اسفند ثبتنام از ناشران برای حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران آغاز خواهد شد. وی در ادامه در مورد اجاره بهای غرفهها گفت: پیشنهاد اولیه در راستای عدم افزایش نسبت به سالهای گذشته بوده؛ اما این مسئله باید به تصویب شواری سیاستگذاری نمایشگاه هم برسد.

اعلام فراخوان برای پیوستن به باشگاه نویسندگان انقلاب

جنبش فکری هنری سینما انقلاب از عموم اندیشمندان فرهیختگان و نخبگان دعوت میکند تا نقد و بررسی فیلمهای سینمایی نمایش داده شده در ایام جشنواره فجر و هماندیشی سینما انقلاب را برای استفاده عموم و تبادل نظر در اختیار این جنبش قرار دهند.

حضور عمار در نمایشگاه رسانههای دیجیتال انقلاب اسلامی

غرفه نخستین جشنواره مردمی بازیهای رایانهای عمار در سومین نمایشگاه رسانههای دیجیتال انقلاب اسلامی با هدف معرفی جشنواره و ارتباط با فعالان این عرصه، دایر شد. با توجه به برگزاری نخستین دوره جشنواره بازیهای رایانهای عمار، جهت معرفی و ارتباط با فعالان این عرصه، غرفه این جشنواره در نمایشگاه رسانههای دیجیتال انقلاب اسلامی دایر میشود.

رونمایی از نورباران

نرمافزار نورباران کتابخانه بیانات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است که در نمایشگاه رسانههای دیجیتال رونمایی شد. این نرمافزار با قابلیت جستجوی هوشمند و پیشرفته به کاربران اجازه میدهد تا با سهولت به متون مدنظر دسترسی پیدا کنند. از دیگر ویژگیهای این نرمافزار آفلاینبودن آن است.

https://shoma-weekly.ir/iChYBv