ادب و هنر

اخبار کوتاه

انتخاب رئیس شورای عالی خانه هنرمندان

به گزارش خبرنگار «شما»؛ شورای عالی خانه هنرمندان با حضور اعضای جدید تشکیل جلسه داد. در این جلسه و در اجرای ماده 26 اساسنامه خانه هنرمندان و با گرفتن رأی، محمد سریر دوباره بهعنوان رئیس انتخاب شد. همچنین استاد عزتالله انتظامی دوباره بهعنوان نایبرئیس، فرزاد هاشمی بهعنوان خزانهدار و دکتر فاطمه راکعی بهعنوان دبیر انتخاب شدند.

هدیه بسیج دانشجویی به وزیر ارشاد

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با اهدای کتاب «با موشها» به علی جنتی، اعتراض خود را نسبت به چاپ این کتاب اعلام کرد. در متن ارسالی به همراه این کتاب آمده است: بدینوسیله از شما درخواست میشود در صورت امکان این کتاب را که در سالیان اخیر بارها شاهد نمونه های مشابه آن بودهایم به همراه خانواده محترم مطالعه نمایید.

صدور احکام بیست و نهمین نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار «شما»، صالحی با صدور احکام جداگانه، اعضای کمیته و بخش های مختلف نمایشگاه کتاب تهران را منصوب کرد. شهرام نیا به عنوان قائم مقام و معاون اجرایی، همایون امیرزاده به عنوان رئیس شورای نظارت و ارزشیابی این نمایشگاه و فریدونی، حسین پور، سلگی، برازش، شهرام نیا، حسینی و آموزگار به عنوان اعضای این شورا منصوب شدند.

شهر آفتاب میزبان نمایشگاه بیست و نهم

با تصویب شورای سیاستگذاری بیست و نهمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران؛ این نمایشگاه در سال ۹۵ در «شهر آفتاب» برگزار میشود. گفتنی است در حال حاضر 55 هزار متر فضای مسقف در شهر آفتاب وجود دارد و شهرداری تهران قصد دارد با برنامهریزیهای خود نسبت به ایجاد نزدیک به 70 هزار متر مربع فضای مسقف دیگر برای برپایی غرفه ها اقدام کند.

https://shoma-weekly.ir/OR1Gha