ادب و هنر

اخبار کوتاه

فروش بیش از یک میلیاردی شاهزاده روم

مدیر پخش موسسه بهمن سبز درباره میزان فروش این فیلم در گیشه سینماها گفت: تا امروز این انیمیشن سینمایی در تهران و شهرستانها فروش یک میلیارد و نهصد و هشتاد میلیون تومانی داشته است. انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» محصول گروه «هنر پویا»، کنسرسیوم مشترک موسسات «سلوک افلاکیان» و «هفت سنگ» است که در سی و سومین جشنواره بینالمللی فیلم فجر توانست دو لوح تقدیرویژه کسب کند.

«خندوانه«مهمان زمستانی خانهها

سری جدید خندوانه گرمابخش روزهای سرد زمستان خواهد بود، فصل سوم این برنامه که به احتمال زیاد از بهمن ماه روی آنتن میرود.

گفتنی است فصل پیشین برنامه خندوانه قبل از ماه محرم به پایان رسید و براساس توضیحات، تهیهکننده این برنامه، گروه تولید هرگز کارش را تعطیل نکرد تا امروز که مقدمات ساخت دکور جدید آغاز و طراحی فضای کلی برنامه انجام شده است.

بعد از رادیو اربعین موفق رادیو انقلاب در راه است

«رادیو انقلاب» راهاندازی میشود. نسرین آبروانی، معاون صدای رسانه ملی اعلام کرد: با پایان یافتن ماموریت رادیو اربعین، همکاران این معاونت در تدارک راه اندازی رادیوی جدیدی با نام رادیو انقلاب هستند.

رادیو انقلاب که مأموریتش پرداختن به دو موضوع مهم دهه فجر انقلاب اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است فعالیت خود را از اول بهمن ماه آغاز می کند. برنامههای این رادیو به مدت 40 روز تا دهم اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

https://shoma-weekly.ir/xAPXuH