ادب و هنر

اخبار کوتاه

مهلت ثبت نام تمام شد

با پایان یافتن مهلت ثبت نام در نمایشگاه مطبوعات، ۷۰۰ متقاضی برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند. در میان متقاضیان حضور در نمایشگاه، ۱۲۳ روزنامه و موسسه مطبوعاتی، ۵۳ هفته نامه، ۱۴۷ ماهنامه، ۶۰ فصلنامه و... حضور دارند. همچنین ۱۵۰ پایگاه اطلاع رسانی و ۲۶ خبرگزاری برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام اولیه داشتهاند.

داوران جشنواره فجر

طبق نظر دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر آقایان محمد چرمشیر، کوروش نریمانی و کامران سپهران به عنوان گروه داوران مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره تئاتر فجر شدند. سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر بهمن ماه سال جاری به دبیری سعید اسدی برگزار میشود.

طراح پوستر عمار باشید

دبیرخانه ششمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار از عموم فعالان حوزه گرافیک و طراحی پوستر دعوت کرد تا پوستر دوره ششم جشنواره را از منظر خود طراحی و به این نحو در آغاز جشن بزرگ هنر انقلاب مشارکت داشته باشند. گفتنی است براساس این اطلاعیه، مهلت ارسال آثار تا ۲۰ مهرماه سال جاری و از طریق پست الکترونیکی AmmarFilmFest@Gmail. com میباشد.

انتشار کتاب شهید غنیپور

کتاب زندگی شهید حبیب غنیپور تا اسفندماه منتشر میشود. گلعلی بابایی با اعلام این خبر گفت: مراحل پایانی نگارش این کتاب را میگذرانم و تلاشم این است که تا آیین پاپانی جشنواره ادبی غنیپور به چاپ برسد. گفتنی است، بابایی در این اثر به نقش مرحوم امیرحسین فردی، فرجالله سلحشور و بهزاد بهزادپور هم در این کتاب اشاره کرده است.

https://shoma-weekly.ir/aoWSQd