نگاه

اجرای صحیح اعاده اموال نامشروع حلقه مکمل افشاگری هااست

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اجرای صحیح طرح اعاده اموال نامشروع به اعتماد عمومی مردم کمک می‌کند و می‌تواند دلسردی ناشی از افشاگری‌های متعدد درباره فساد اقتصادی برخی مسئولان را جبران و کمرنگ کند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اجرای صحیح طرح اعاده اموال نامشروع به اعتماد عمومی مردم کمک میکند و میتواند دلسردی ناشی از افشاگریهای متعدد درباره فساد اقتصادی برخی مسئولان را جبران و کمرنگ کند.

لاله افتخاری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به طرح «اعاده اموال نامشروع مسئولان» آن را یک طرح بسیار خوب توصیف کرد و گفت: اگر این طرح واقعاً با دقت اجرا شود و ادامه داشته باشد، بسیار اثرگذار خواهد بود.

افتخاری با بیان اینکه این طرح نباید در مسیر اجرا متوقف شود یا برخی جلوی اجرای آن را بگیرند، تصریح کرد: همه مردم امیدوار هستند اجرای این طرح به بازگشت اموال نامشروع به بیتالمال کمک کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره علنی شدن رأی نمایندگان به این طرح اظهار داشت: درست است نماینده باید آزاد باشد ولی از جهاتی این طرح با سایر طرحهایی که در مجلس بررسی میشود، تفاوت دارد.

وی با بیان اینکه اگر نمایندگانی به دلایل کارشناسانی با این طرح مخالف هستند باید دلایل مخالفت خود را اعلام کنند، افزود: اجرای صحیح این طرح به اعتماد عمومی مردم کمک میکند و میتواند دلسردی ناشی از افشاگریهای متعدد درباره فساد اقتصادی برخی مسئولان را جبران و کمرنگ کند.

https://shoma-weekly.ir/Ydj5Xe