نگاه

اجازه نخواهیم داد خون شیخ نمر به هدر برود

تمام تلاش بر این است که به قوانین جهانی پایبند بوده و به آن ها احترام گذاشته شود ولی برخی اتفاق های ناگوار همچون شهادت شیخ نمر اجازه سکوت را به جامعه بشری نمی دهد .
افسوس سرزمینی که خانه خدا، قبور پیامبر(ص) و ائمه (ع) و... در آن هستند توسط منافقین بدتر از کفار اداره میشود. اگر چه با کشورهایی همچون آمریکا، اسرائیل و... در مبارزه سیاسی و فرهنگی هستیم ولی آنها خود را مسلمان نمی دانند ولی آل سعود خود را مسلمان می خواند درحالی که منافق گونه رفتار می کند.

راهی که شیخ نمر پیمود همان راه سالار شهیدان امام حسین(ع) است که برای آزادی خواهی طی کرد، شیخ نمر برای روشن کردن حقیقت و اسلام ناب خون داد و این از آموزه های امام حسین(ع) به انسان های آزادی خواه است.

اجازه نخواهیم داد خون شیخ نمر به هدر رود، همانطور که خون شهدای ما در جنگ تحمیلی باعث به وجود آمدن نظام مقدس جمهوری اسلامی شد، خون او نیز پایه ای است برای خیزش و حرکت های مردم اعم از شیعه و سنی.

در مکه و مدینه شما فقط شمای ظاهری کشور را می بینید در حالیکه مردم در شهرهای دوردست در فقر به سر میبرند و پول های به دست آمده صرف خوش گذرانی آل سعود می شود.

دکتر عباسپور اظهار داشت: تمام تلاش بر این است که به قوانین جهانی پایبند بوده و به آنها احترام گذاشته شود ولی برخی اتفاق های ناگوار همچون شهادت شیخ نمر اجازه سکوت را به جامعه بشری نمی دهد.

جامعه دانشگاهی نباید در برابر ظلم و ستم آل سعود سکوت کند. آزادی خواهی و پاسداری از خون به ناحق ریخته شده از اصول فرهنگ تشیع است .


https://shoma-weekly.ir/Ct0nao