نگاه

اثبات ولایت مداری؟

در این اوضاع دامن زدن به اختلاف و تأکید بر منیت و تهدید آرامش، تنها به دلیل اعمال سلیقه و دوست داشتن کسی و نه پاسداری از آرمانهای انقلاب و و در جهت خدمت به مردم خیانتی بزرگ به آرمان‌های امام (ره) و ملت وفادار ایران است.
مهدی ده مرده- اتفاقی که طی روزهای گذشته در مجلس شورای اسلامی و در جلسه استیضاح شیخ الاسلامی وزیر سابق کار ، رفاه و تعاون اجتماعی افتاد دقیقا ً مصداق کسی است که بر شاخه نشسته و بن شاخه را می برد. در این حالت اولین کسی که صدمه می بینید خود فرد است و شاهدین ماجرا نیز تنها خود فرد را ملامت و سرزنش می کنند نه کس دیگر را چرا که خود او مسبب اصلی تمام مسائل است.  
مسائل رخ داده در مجلس شورای اسلامی که با ذوق زدگی بی حد و حصر رسانه های غربی و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی همراه شده است اولین ضربه را به جایگاه خود بانیان ماجرا در نزد مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی زد چرا که مردم ولایتمدار کشورمان سخنان چندی پیش مقام عظمای ولایت را به یاد دارند که طی آن معظم له از همه مسئولین خواستند از هر گونه اقدام تفرقه آمیز بپرهیزنند "یک وقت یک چیزهاى مهمى است، خب مردم باید مطلع شوند؛ اما این اختلافاتى که انسان مىبیند بین این حضرات هست، چیزهائى نیست که اینقدر اهمیت داشته باشد که حالا با ادعاهاى گوناگون، ما اینها را بزرگ کنیم، جلوى چشم مردم نگه داریم، به اینها اهمیت بدهیم؛ که اهمیتى هم ندارد. اختلافات را نباید علنى کرد؛ اختلافات را نباید به مردم کشاند؛ احساسات مردم را نباید در جهت ایجاد اختلاف تحریک کرد. از امروز تا روز انتخابات، هر کسى احساسات مردم را در جهت ایجاد اختلاف به کار بگیرد، قطعاً به کشور خیانت کرده".
این اتفاقات که علامت سئوالی بزرگ در برابر ادعای ولایتمداری بانیان آن قرار داد در شرایطی رخ داد که دشمنان ملت ایران برای ایجاد وقفه در روند پرشتاب رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری کمر همت بسته‌اند و از هر اهرمی  چون تحریم و توطئه های امنیتی و اقتصادی بهره‌ می‌گیرند  .
در این اوضاع دامن زدن به اختلاف و تأکید بر منیت و تهدید آرامش، تنها به دلیل اعمال سلیقه و دوست داشتن کسی و نه پاسداری از آرمانهای انقلاب و و در جهت خدمت به مردم خیانتی بزرگ به آرمان‌های امام (ره) و ملت وفادار ایران است.
این اقدام ضمن آنکه در آستانه انتخابات دشمن را در زمینه چینی برای ایجاد فتنه آینده همراهی کرد و ناخواسته چراغ سبزی بود به آنان باعث شد به  امنیت روانی و اجتماعی جامعه که یک عنصر مهم و تاثیر گذار در رشد جامعه نیز هست خلل وارد شود. امری که در آیات و روایات ما بر اهمیت آن تاکید شده و عاملان آنرا به عواقب بدی هشدار داده است . آیه 60 سوره مبارکه «احزاب» «وَالْمُرْجِفُونَ فِی الْمَدِینَهِ» به همین زمینه اشاره دارد . مفسران در تفسیر این آیه آورده اند که «رجف» در آیه مذکور، به کسانی اطلاق می شود که   روح مردم را می خراشند  و امنیت اجتماع را با اقدامات نابجای خود به هم می‌‌ریزند، قرآن کریم پنچ اقدام را در برابر این افراد برای ما بیان می‌کند. اول اگر از این کار دست بر ندارند  پیامبر را علیه آنها می‌شورانیم، حق مجاورت و ماندن در شهر را ندارند، با تردستی آنها را بگیرید، آنها را به نحو بدی بکشید.
حال باید از بانیان این اقدام پرسید که چانه زدن‌های بی ثمر بر سر مسائلی کوچک غیر از بهانه دادن به دست کسانی که از سرمایه بزرگ آرامش و وحدت ما در هراسند و ایجاد خلل در امنیت روانی جامعه چه منفعتی برای مردم داشت. غیر از این است که این روزها وقت کار و تلاش است تا فقرا را دریابیم، مشکلات اقتصادی مردم را حل کنیم و چاره ای برای خیل بیکاران بیاندیشیم و  تمام همت خود را به کار گیریم  تا بتوانیم برای تحکیم پایه‌های نظام و خدمت به مردم تلاش کنیم. ای کاش مسئولانی که هر روز به بهانه های واهی به این اختلافات ریز و درشت دامن می زنند می دانستند که دارند چه جفائی به انقلاب و مردم می کنند.
جفائی که نه از سوی بیگانگان که از بی تدبیری مسئولان رقم می خورد . انگ زدن به یکدیگر در نزد افکار عمومی آنهم در حالی که رهبری صراحتا بر معایب آن هشدار داده اند چیزی جز عبور از خط قرمزهای انقلاب اسلامی نیست .
البته این آقایان باید بدانند که جفا  به انقلاب بیش از این هم سابقه داشته و نزدیکترین آن در فتنه 88 رخ داد لکن دریای مواج وحدت مردم آنها را چون کفی بر روی آب کنار زده و از آن گذشته و با صلابت به مسیر پیشرفت خود ادامه داده است لذا باید به افرادی که برای مطامع سیاسی خود هر از چندگاهی به جامعه التهاب وارد می کنند یادآوری کرد که در نهایت آنها هستند که ضرر می کنند.



https://shoma-weekly.ir/kaJqbx