نگاه

آیت الله رئیسی و تحولی که انتظارش را می‌کشیم

منظومه فکری جناب رئیسی امانت و پاسخگویی در برابر خدا و مردم و تلاش در راستای رضایتمندی است، سابقه فعالیت و مسئولیت‌های ایشان حکایتگر آراستگی به دانش و عمل صالح است. رعایت تقوای الهی در همه شئون فردی و الهی بزرگترین سرمایه وی است که می‌تواند تحول جدی در زندگی مردم صبور ما ایجاد کند و ارزش‌های انقلاب را که مخدوش شده احیاء نماید. امیدواریم ملت حق مدار ما، حضرت آیت‌الله رئیسی را به عنوان گزینه اصلح انتخاب کنند و شاهد طراوت و نشاط و امید به زندگی سالم مردم خواهیم بود.
حسین انواری- نامزدهای ریاست جمهوری 1400 در مناظره هاد رفتارهای نشئت گرفته از تفکراتشان را در معرض افکار عمومی قرار دادند، مردم آگاه و بصیر کشور به خوبی میتوانند تشخیص دهند که کدام یک از شعارها و ادعاهای نامزدها خاسته از بینش سالم و در تراز نظام اسلامی و کدام منشأ در خواستههای سرکوب شده آنهاست.

حضرت آیت الله رئیسی چهرهای متفاوت از سایر نامزدها نشان داده شد و ایشان یاری دین خدا را با تمام قدرت با قلب و عمل و زبان در دستور کار خود قرار داده و این امر عزتآفرین است و مردم این را به زیبایی درک کردهاند.

جناب رئیسی با باور قلبی اهداف و برنامه های خود را تبیین میکند و شخصیتی در تراز جمهوری اسلامی است که میتواند امانتدار الهی باشد و مردم را امانت خداوند در نزد خود میداند و حضوری شفاف در انتخابات یافته است. آنچه که در مبانی فکری آقای رئیسی از اهمیت اصلی برخوردار است؛ دفاع از حریم اسلام و ارزشهای انقلاب و حقوق ملت، مبارزه با توطئه دشمنان اسلام و پیشگیری از فسادانگیزی آنها، رشد و شکوفایی استعدادها و منافع مردم، آبادانی و رفاه و امنیت کشور، تأمین حیات طبیعی و معنوی مردم و کسب رضایت ملت، پیادهسازی احکام الهی در زندگی آحاد مردم، دستگیری محرومین و از پاافتاده است.

نگرش برخاسته از تعالیم مدیریت در نظام اسلامی ایشان تنظیم کننده رابطه خود با مردم به عنوان رئیس جمهور با محبت و جذب دلهای ملت توأم است. عطوفت، مهربانی و مدارا با مردم در عمق جان و شعار قلبی ایشان قرار دارد و مردم از هر گروه و جناح و دسته ای نباید مورد اهانت و آزار قرار گیرند.

منظومه فکری جناب رئیسی امانت و پاسخگویی در برابر خدا و مردم و تلاش در راستای رضایتمندی است، سابقه فعالیت و مسئولیتهای ایشان حکایتگر آراستگی به دانش و عمل صالح است. رعایت تقوای الهی در همه شئون فردی و الهی بزرگترین سرمایه وی است که میتواند تحول جدی در زندگی مردم صبور ما ایجاد کند و ارزشهای انقلاب را که مخدوش شده احیاء نماید. امیدواریم ملت حق مدار ما، حضرت آیتالله رئیسی را به عنوان گزینه اصلح انتخاب کنند و شاهد طراوت و نشاط و امید به زندگی سالم مردم خواهیم بود.

https://shoma-weekly.ir/eUIvr9