نگاه

آل سعود خادم الحرمین یا خادم الظالمین؟

با توجه به جنایتی که اخیرا سعودی ها انجام دادند هرانسانی باید شرمنده باشد به خصوص اینهایی که ادعای اسلام می کنند باید شرمنده باشند. به خاطر عمل زشتی که عوامل سعودی انجام دادند!حج عمره و تمتع مستحبی تقویت افرادی است که ضد اسلام و ضد امت اسلامی هستند به نظر من تقویت اینها حرام است. عمره یک مستحب است و تقویت اینها حرام است بنابراین به طور کلی تا زمانی که سعودی ها این سیاست را دارند، اگر عمره تعطیل شود به صلاح اسلام و امت اسلامی است و انجام وظیفه است.ان شاالله خداوند همه ی مسلمانان واقعی را در سراسر جهان پیروز کند.
محمد جواد مقصودی- اعلام شد که عمره موقتا تعطیل است که کار بسیار خوب و مثبتی بود که وزارت ارشاد انجام داد. چرا که سعود و آل سعود و ماموران آن زائران ایرانی را مورد اهانت قرار دادند و در حالت دشمنی و تهاجم نسبت به ما قرار دارند با اینکه درامد هنگفتی از عمره گزاران ما به دست می آورند. سعودی ها از وهابی ها هستند. دشمن سرسخت شیعه هستند و دشمنی شان هم آشکار است.

رفتن به عمره خلاف عزت و بزرگواری امت اسلامی است.چرا که یک امر مستحبی نباید انسانیت و به خصوص مذهب شیعه که مهم ترین مذاهب الهی است را مورد اهانت قرار دهد. یادم هست یکی از سران سعودی گفته بود ما با این پول های عمره ی شما روزی شما را نابود خواهیم کرد. از طرفی سعودی ها، با اسرائیل همراه اند همچنان که در گذشته ایران هم محمدرضا پهلوی با اسرائیل همراه بود. من به کشورهای مختلف که سفر می کردم به دلیل اعمال زشت و همکاری محمدرضا پهلوی با اسرائیل، به ما اخ الیهود میگفتند.ولی در حال حاضر آل سعود اخ الیهودند و عامل و نوکر آمریکا واسرائیل اند . اینها حکومتشان متکی بر آمریکا و اسرائیل است.

آل سعودنه تنها در امت اسلامی که در میان خودشان هم وجهه ای ندارند یعنی در میان امت سعودی ها، بین مسلمانان و سنی های واقعی هم اعتبار ندارند. همین است که وضعیت کشورشان این گونه می شود. بسیاری از مردم شان هم نادانند یعنی تحصیلات ندارند و تبلیغات سیاسی امریکائی اسرائیلی دائما مغز آنها را می شوید و آنها را معتقد به این نظریه کرده است که آمریکا ابر قدرت دنیاست و ما بایستی از آمریکا تبعیت داشته باشیم .

اینها انتخاباتی مثل مجلس شورای اسلامی یا مجالسی که مردم در آن مجالس شرکت داشته باشند یعنی مسئولین برخاسته از مردم باشند، ندارند.حکومت سعودی برخاسته از مردم نیست برخاسته از یک سنت غلط و دیرینه ای است که سلطنت از پدر به پسر یا از برادر به برادر می رسد. لذا حکومت آل سعود بی ریشه است مثل چوب خشکی که است که به دیوار سست تکیه کرده باشد.دیوار سستی شامل آمریکا و اسرائیل و کسانی که مانند آمریکا واسرائیل هستند.

وقتی که اسرائیل کشورهای اسلامی را در سال 1346 می کوبید، آل سعود، با دمشان گردو می شکستند و خشنود بودند که اسرائیل، مصر و اردن و سوریه را میزند. ذره ای کمک به مسلمان ها نکردند، نه به مصر و نه به اردن و نه به لبنان! بلکه به اسرائیل کمک کردند کمااینکه محمدرضا پهلوی هم به اسرائیل کمک می­کرد و هواپیما های اسرائیل می آمدند و از ما نفت و بنزین می گرفتند و بر سر مردم کشورهای اسلامی اردن و سوریه بمب می ریختند.

آل سعود مردمانی هستند که ایمان و اعتقاد به خدا ندارند اینها که ادعا می کنند خادم الحرمینند، در حالی که به دو ظالم خدمت می کنند خادم الظالمینند یکی آمریکا و یکی اسرائیل!

همین است که شما می بینید بدون هیچ دلیل و بدون هیچ حجت کتبی و شفاهی، یمن را بمب باران می کنند. اینها هیچ دین و مذهب و سیاست و قانونی ندارند. یک ملت فقیری که گناهشان ایمان به خداست را بمباران می کنند، به نیابت آمریکا و به نیابت از اسرائیل. و همه این اعمال با پول هایی که از جیب من و شمای شیعه بابت عمره به حسابشان واریز می شود، انجام می شود.

گرچه که با این اعمال، گورشان را با دست خودشان می کنند. خدا هم بالاترین دست هاست و بینی شان را به خاک می مالد.مانند همان اصحاب فیل که رفته بودند خانه ی خدا را ویران کنند و خداوند متعال ابابیل را بر سر آنها فرود آورد و یا محمدرضا که در زمان خودش که آمریکا و شوروی و بسیاری از سران خلیج فارس از او حمایت می کردند هزار فامیل هم مثل ارتش و ساواک و ‍ژاندارمری و شهربانی همه ی اینها را داشت اما خداوند متعال به وسیله ی موسایی قدرتمند ، فرزند ابراهیم و محمد ، حضرت امام رضوان الله تعالی یک نفر بود که به قول معروف با یک عبا و امامه و نعلین با اتصال به خداوند متعال آنها را به زباله دان تاریخ برد. آل سعود هم همینطور بالاخره دست خداوند متعال بالاترین دست هاست و آنها را به خاک مذلت خواهد رساند و امت شیعه را ان شاءالله پیروز خواهد کرد.

بنا بر این با توجه به جنایتی که اخیرا سعودی ها انجام دادند هرانسانی باید شرمنده باشد به خصوص اینهایی که ادعای اسلام می کنند باید شرمنده باشند. به خاطر عمل زشتی که عوامل سعودی انجام دادند!حج عمره و تمتع مستحبی تقویت افرادی است که ضد اسلام و ضد امت اسلامی هستند به نظر من تقویت اینها حرام است. عمره یک مستحب است و تقویت اینها حرام است بنابراین به طور کلی تا زمانی که سعودی ها این سیاست را دارند، اگر عمره تعطیل شود به صلاح اسلام و امت اسلامی است و انجام وظیفه است.ان شاالله خداوند همه ی مسلمانان واقعی را در سراسر جهان پیروز کند.

https://shoma-weekly.ir/Y7O6Cf