پیام شما

آغوش باز ملت برای توابین

177...0935هر کس قصد توبه دارد آغوش ملت عاشقانه به روی او باز است فقط کافی است هر چه درباره جربان فتنه میداند و اگر کاری کرده را رسما با مردم در میان بگذارد تا شبهه زدایی شود و بعد در مسیر صحیح حرکت کند. ما از کسی انتظار عصمت نداریم ولی توقع خیانت به خون شهدا و ارزشهای انقلاب را هم نداریم

348...0917جلسه با آقای عراقچی اقدامی بسیار ارزشمند است. ان شاء الله در هر ماه شوراى مرکزى میزبان یکی از مسئولین دولتی در حوزه هاى مختلف و مورد مناقشه باشد تا مواضع حزب بر مدار اطلاعات باشد نه اخبار بررسی نشده و گفته ها و شنیده هاى غیر واقعی واسطه ها... .

005...0913ایکاش یک انقلاب اقتصادی صورت بگیرد تا مبنا و پایه حقوق اصناف و اقشار مختلف، اعم ازدولتی وخصوصی براساس عدالتی راستین اجرا شوند تا همیشه قشری ازجامعه طلبکار به ناحق از سایر اقشار نباشد.

660...0915شمر هم به جبهه رفته بود و جانباز بود عاقبتش چی شد؟ ۹ دی به ما آموخت گاهی کسانی که مغرور به سوابقشان هستند از مسیر حق جدا میشوند و مردم با آنها نخواهند رفت و بد عاقبتی منتظر آنها است.

227...0915یادداشتی با عنوان «آیا آبرو و آبروداری جزء مفاهیم دینی است؟» نوشته بودید که خیلی خوب بود. اما اگر سخنان ائمه دراین مورد را با سند دقیق مینوشتید بهتر میشد

329...0911سلام، دراوج روزهاىفتنه۸۸ یکى از دوستان میگفت مهره هاى اصلى داخلى فتنه درایران هرگزمحاکمه نمى شوند مانظرمخالف داشتیم امابعدازچندسال دیدیم حق با او بود که سران فتنه داخل محاکمه نشدن که هیچ، نظام برایشان هزینه میکنه، حفاظت، مراقبت پزشکى، تفریح و... حسن میرزایى ازرشت

694...0913تا کی تیم مذاکره کننده ما میخواهند اینقدر خوشبین باشند؟ غنی سازی بیست درصد را که به پنج درصد رساندند (آن هم معلوم نیست که واقعا پنج درصد باشد) و کلی امتیاز دیگر به حریف دادند. دستگاه دیپلماسی خودش را گول نزند، واقعا چه دادهایم و چه گرفتهایم؟

600...0918از رئیسجمهور متشکریم که به دیدار خانواده شهدا و جانبازان میرود. خوب است این روزها به دیدار خانواده شهدای ۸ ماه دفاع مقدس در برابر فتنه هم بروند.

883...0911باکمال فروتنی نکتهای برای دولت یازدهم یاداوری میشود مبنی براینکه قوانین در ج. ا. ایران اسلامی_ولایی_جامع بوده و حقوق ملت و وظایف دولت در ان روشن و کامل است. لذا تا فرصت باقی است اجرای دقیق ان رانقشه راه منظور فرمایند. اتلاف زمان با انتشار بیش نویس حقوق شهروندی، نقد تمام وقت و تمام قد دولت عدالت، تدوین وظایف جدید برای مجلس شورای اسلامی در قالب تواففات بین المللی (زنو) و... ان شاءاله مجالی برای شادی دشمنان داخلی و خارجی فراهم نباشد. محمدرضااستوار

083...0935با توجه به توهینهای ماهنامه مهرنامه توقع هست رسانههای حزب موتلفه پاسخ دندانشکن بدهند

526...0912مقاله برادرمان حسین همدانی حق مطلب را بخوبی طرح و نشانه گذارى کرد. این نگاه و بینش در برداشت از این حبیب صادق، بینش اصیل تشکیلاتی براى جوانان حال و آینده ما است.

 

https://shoma-weekly.ir/qmfGNZ