نگاه

آغازی دیگر

سی و ششمین سال حضور جوانان ونوجوانان برخاسته از سرزمین پاک و لاله‌پرور تشیع علوی و فاطمی و حسینی و زیبنی و فهیمده‌های مؤمن این روزگار مبارک باد.

اسداله بادامچیان- سی و ششمین سال بدون شاه و رژیم ستمشاهی، بدون رژیم مزدور بیگانه، بدون مستشاران آمریکا، بدون انگلیس، بدون حکومت استبدادی و دیکتاتور، بدون غارت ثروت‌های ملی، بدون سرسپردگی و وابستگی، بدون سلطه زشتکاران و گناهکاران، بدون ساواک و شکنجه‌گاهها، مبارک باد.

سی و ششمین آغاز، افتخار عزت، شرف، آزادی، استقلال، مردمسالاری اسلامی، حاکمیت ارزشها، حاکمیت امت و امامت، ولایت و عدالت، شهامت و شهادت، اصلاح و سداد و عبادت مبارک باد.

سی و ششمین سالگرد پیدایش سپاه جندالله، ارتش جندالله، بسیج اولیاءالله، احزاب حزب الله، اقتدار شکوهمند دین‌الله، مبارک باد.

سی و ششمین سال حضور با عفاف و صحاب بانوان و شیرزنان شهید پرور، و در همه صحنه‌های علم و مدیریت و تخصص و تعهد مبارک باد.

سی و ششمین سال حضور جوانان ونوجوانان برخاسته از سرزمین پاک و لاله‌پرور تشیع علوی و فاطمی و حسینی و زیبنی و فهیمده‌های مؤمن این روزگار مبارک بود.

سی و ششمین بهار علم و دانش مستقل و همراه تزکیه و حکمت و چراغ هدایت مبارک باد.

و تبارک الله احسن الخالقین که چنین مبارک و پربرکت نهضت و انقلاب وامت و امام را برای نجات و سعادت بشریت رقم زد.

***

والفجر،

و این آغازی دیگر است پس از سه دهه جهاد و مجاهدت، تلاش و شهادت و صفا و صمیمیت، همدلی و همراهی و وحدت برای دهه‌های آینده که باید راه تکامل این جنبش نجات‌بخش را تکامل بخشید.

تحولی نو پدید آورد تا با استفاده از تجربیات سی و پنج ساله و نیروهای بالنده و زیربناهای ساخته شده در همه ساختارها از جمله ساختار اداری، قضایی، انتخاباتی، فرهنگی و اجتماعی روشی جدید پدید آید.

در این مسیر چشم امید به خدا و ولی فقیه عادل وهمه آنانی است که رهرو راه خمینی و خامنه‌ای هستند.

پس همه روزتان پیروز و فردایتان پیروزتر از امروز.

https://shoma-weekly.ir/6awxZ8