پیام شما

آزمون صداقت در انقلاب

316...0917- ما فکر نمیکردیم مجلس با وزرا این قدر همراه شود. چرا با وزرایی که برخلاف رای اعتماد عمل میکنند برخوردی نمیشود؟

248...0911- به جناب آقای امانی این مصیبت را تسلیت میگویم.

345...0912- توقع ازحزب مؤتلفه آن است که اگر آقای عباس عراقچی عضو حزب است، با فرمایشات حضرت امام خامنهای پیرامون مذاکرات هستهای، مذاکرات را رها کند تا ولایتمداری حزب برای آحاد مردم مشخص شود و اگرعضو نیست صریحا اعلام نمایند. وحیدی

شما: خیر ایشان مقام رسمی وزارت خارجه میباشند و عضو حزب نیستند؛ تنها همانند بسیاری از دیگر مسئولین میهمان یک اجلاس حزب برای پاسخ به سؤالات دبیران استانها بودند.

114...0912- لعنت دائمی بر سرکردگان جاهلیت و مرتجعین آل سعود بدتر از یهود که به تبعیت از اربابان اسرائیلی و آمریکایی خود همیشه و در همه جا آتش جنگ و فتنه برپا کرده است.

947...0919- لطفا در ادامه مطالبتان درخصوص طب سنتی درباره حجامت و تفاوتش با خوندادن مطلب کار کنید.

۵۵۱... ۰۹۱۲ - عموما توقع ما به عنوان خواننده از سرمقالههایی که نگارش میشود علاوه پرمغز بودن محتوا، عدم اطناب و توجه به خرده ریزهای دستور زبان فارسی درحین نگارش است که درصورت عدم توجه به این اصل برداشت لازم از محتوا صورت نمیگیرد، خوب است این مهم در سرمقالههایی که به قلم استاد نصر عزیزی نگاشته میشود نیز به صورت ویزهای مورد توجه قرار بگیرد.

۰۲۵... ۰۹۱۵ - لطفا نسبت به ارسال مقاله جهت درج در شما راهنمایی فرمایید.

شما: لطفا مقاله خود را به آدرس رایانامه درج شده در شناسنامه نشریه (ذیل همین ستون) ارسال فرمایید و یا با تلفن نشریه تماس گرفته و با دبیر تحریریه هماهنگ نمایید. بدیهی است درج یا عدم درج مقالات دریافتی تابع سیاست گذاریهای نشریه خواهد بود.

از پیامهای شما در پایگاه اطلاع رسانی:

* مطلبتان درباره آیتالله کاشف الغطا خوب بود. خدا قوت.

* انتظار حضور پررنگتری در طرح نحوه فعالیت احزاب از نمایندگان مؤتلفه داشتیم. چرا اجازه دادید استفاده از شبکههای صدا و سیما برای اعلام مواضع و برنامههای احزاب حذف شود؟ هیچ رسانهای برای شما صدا و سیما نمیشود!

* آنچه مهم است اعتقادات ما است، وگرنه برای چه انقلاب کردیم؟ برای نان؟ تحریمها امتحانی سخت است که ما باید برای آزمون صداقتمان در انقلاب بدهیم.

https://shoma-weekly.ir/YrWbHC