اخبار موتلفه

کشورهای اسلامی کالاهای آمریکایی و اسرائیلی را تحریم کنند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با حضور در سفارت یمن با ابراهیم محمد الدیلمی سفیر یمن در جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی در این دیدار که در پی علملیات های موفق آمیز دولت و انصار الله یمن از جمله عملیات با پهپاد رادار گریز «یافا» صورت گرفت، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی لوح تبریک به دولت و ملت یمن اهدا کرد.

در این دیدار دکتر بادامچیان ضمن تبریک عملیات های موفق آمیز مردم یمن و انصارالله به هدایت آقای الحوثی گفت: ایشان فردی با تدبیر و سیاستمداری متعهد و قوی و نعمتی الهی برای مردم یمن است و خداوند را شکر می‌کنیم که در یمن یک حکومت اسلامی با شعار الله اکبر فعالیت می‌کند و موفیقت شما باعث شادی و سرور مومنین می شود.

بادامچیان تاکید کرد : حزب موتلفه اسلامی از هر جهت حمایت و همراهی خود را از کشور یمن که الحمدالله در یک موقعیت ویژه مقتدرانه قرار دارد اعلام می کند. دبیرکل حزب موتلفه اسلامی این موقعیت ویژه یمن را توفیق الهی دانست و گفت: امروز یمن محبوب ملت‌های اسلامی است و ایران از یمن، حزب الله لبنان، حشدالشعبی عراق و ملت سوریه حمایت می‌کند.

ابراهیم محمد الدیلمی سفیر یمن نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور دبیر کل حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: فرهنگ مردم یمن برگرفته از انقلاب اسلامی ایران می‌باشد و محور مقاومت یک تبلور و سیاست بزرگی برای مقابله با استکبار جهانی است. وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی همیشه ثابت کرده در کنار مستضعفین جهان مخصوصا مردم مظلوم فلسطین قرار گرفته گفت: با این نگاه هر کسی می تواند خودش را جزیی از جمهوری اسلامی بداند.

سفیر یمن در ایران ادامه داد: عده ای در تلاش هستند و می خواهند هویت جمهوری اسلامی را خدشه دار کنند که البته ما معتقدیم جمهوری اسلامی هویت خود را نگه می دارد. الدیلمی افزود: قوی بودن جمهوری اسلامی در هویت خودش است و حزب موتلفه با سابقه ای که دارد می تواند به این مهم یاری دهد.

وی همچنین گفت: بنده به دعوت شما در کنگره های حزب موتلفه اسلامی حضور داشته ام و معتقدم حزب موتلفه اسلامی یک حزب ریشه دار، اصیل و دارای نقش اساسی در انقلاب اسلامی است و با نخبگانی که در میان خود دارد مقتدرانه در صحنه سیاسی فعالیت می کند.

سفیر یمن در ایران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه فلسطین در وضعیت خوبی به سر نمی برد گفت: البته مردم فلسطین مقاومت و قوی بودن را به گونه ای نشان دادند که ما شگفت زده شده ایم.

وی افزود: ایستادگی و صبر مردم فلسطین مثل کوه می ماند.

الدیلمی همچنین گفت: تحریم کالاهای اسرائیلی و آمریکایی یکی از برنامه های جدی ما می باشد و امیدواریم در تمامی کشورهای مسلمان هم تحریم کالاها داشته باشیم.

https://shoma-weekly.ir/WUtLdf