اخبار موتلفه

نمایندگان در جهت یاری به دولت به این نوع از معرفی شده‌ها رای ندهند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: همان طور که مردم شاهد هستند، نمایندگان مجلس در جلسات علنی این روزهای خودمشغول بررسی برنامه ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی آقای دکتر پزشکیان هستند.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، دکتر اسدالله بادامچیان با بیان اینکه موتلفه اسلامی،سیاست‌های خود را به فراکسیون حزب موتلفه اسلامی در مجلس دوازدهم ارائه کرده است تصریح کرد: مبنای رای دهی نمایندگان ملت،۱۲ شاخص اعلام شده توسط رهبر معظم انقلاب، اصول قانون اساسی، مصالح کشور و نظام و کارایی و کارآمدی وزرای پیشنهادی است.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خطاب به نمایندگان مجلس تاکید کرد: نمایندگان ملت اگر احساس می‌کنند آقای دکتر پزشکیان درباره بعضی از وزراء تحت فشارهای جریانی و جناحی خاص قرار گرفته است که آنها را معرفی کرده است به این نوع از معرفی شده‌ها در جهت یاری به دولت رای ندهند.
بادامچیان در بخش دیگری از این گفت وگو مذاکرات دوحه بدون حضور حماس را بی‌فایده دانست و گفت: این مذاکره، به نفع رژیم جنایتکار صهیونیستی است که هر روز بسان عفریت مرگ، تخریب، خیانت و جنایت ده‌ها زن و کودک و پیرمرد و پیرزن و افراد بیگناه و بی‌پناه را می‌کشد  و اکنون دچار نفرت بی‌سابقه جهانیان شده و می‌خواهد از این مهلکه بگریزد. 
وی افزود: این جنایتکار بی‌نظیر در همه قرن‌ها، باید دستگیر، محاکمه و اعدام شود. 
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه قاتل و مجرم، در همه قوانین حقوقی جهان، مجازات می شود نه اینکه با او مذاکره شود ادامه داد:  متاسفانه سازمان ملل، شورای امنیت و همه سازمان‌های حقوق بشری غربی ناکارایی خود را اثبات کردند و بر این اساس جهانیان باید برای غده سرطان جهانی اسرائیل چاره اندیشی کرده و او را از همه سازمان‌های جهانی بیرون کنند.
وی ادامه داد: جبران جنایات و خرابی های اسرائیل با وجود ۴۰ هزار نفر شهید و ۱۰۰ هزار نفر مجروح و بازسازی غزه، کار آسانی نیست و غرامت آن را باید حامیان صهیونیست‌ها مثل آمریکا و کشورهایی از اروپا پرداخت کنند.
بادامچیان در ادامه انتخابات آمریکا را نمایش جنگ قدرت کثیف دانست و گفت: ملت آمریکا نیاز به جنبش فداکارانه‌ای دارد تا از این نظام حکومتی ستمگر و مستکبر و حاکمان فعلی نجات یابد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان ثبت نام بیش از دو میلیون نفر در سامانه راهپیمایی اربعین حسینی را حماسه‌ای درس آموز دانست و گفت: در این راهپیمایی بیعت مکرر با عاشورای حسینی، خودسازی، جامعه پردازی، وحدت مسلمین، عظمت حماسه حسینی، قدرت عظیم و تاثیرگذار سیدالشهدا و ناامید کردن دشمنان اسلام و مسلمین کاملاً جلوه دارد.
وی افزود: برای همه راهپیمایان سفر کربلایی آرزوی موفقیت و عنایات بیشتر حسینی داریم.

https://shoma-weekly.ir/oq6tzr